Sairee Cottage Resort
Pinnacle Koh Tao Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 50 US$/natt.

Assava Dive Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
In Touch Resort & Restaurant(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban's Diving Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Trip.com
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 120 US$/natt.

Ananda Villa(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Precis vid stranden
Aminjirah Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Haadtien Beach Resort(Koh Tao)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 182 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 januari 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och bra läge till strand, stan och restauranger. Kommer helt klart bo här igen när jag kommer tillbaka till ön! Man får be om städning för den kommer inte av sig själv trots att dom säger det men dom löser de så fort man hojtar om det.

Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Karolina S
Suthira_Panmas, General Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2016

Dear Karolina S,

Thank you so much for your review. We look forward to the pleasure of welcoming you back once again.

Best regards.

Omdömet skrevs 9 december 2015 från mobil enhet

Egentligen inget märkvärdigt hotell, enkla rum med enkel inredning. Helt okej pool, det var inte mycket till strand så det var skönt att poolen fanns. Läget var bra till restauranger och barer. De tar inte emot bokningar utan man får komma förbi och hoppas på det bästa typ.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Angelina G
Omdömet skrevs 7 december 2015

Rummen var fräscha och städades dagligen. Personalen var kunnig, engelsktalande och serviceinriktade. De låg väldigt nära stranden, och en del på stranden. Handdukar tvättades kontinuerligt. Duschen var sådär, men precis vad man kan vänta sig i Thailand.

Tips för att välja rum: Rummen på stranden är lite dyrare, men mer avskilt och romantiskt.
  • Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack Linnéa F
Suthira_Panmas, Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2015

Dear Linnea F,

Thank you for taking the time to tell us about your experience here on TripAdvisor and I hope you will allow us another opportunity to welcome you back to this "Turtle Island".

Best regards,

Omdömet skrevs 15 april 2015 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att bo på om du är på Koh Tao! Sairee Cottage ligger i mitten av den stora stranden vilket ger ett perfekt läge - du är inte mitt i centrum så du störs inte av moppar, nattklubbar eller annat, men du är samtidigt endast en kort promenad från "stan" (3-4 min).

Jag och min flickvän bodde i en Bungalow med AC och betalade 1500 baht/natt - ett fullt rimligt pris med tanke på vad du får. Vi dök dessutom med Sairee Cottage och under de dagarna betalade vi endast 1000 baht/natt.

Bungalowen var fräsch och kändes ganska ny. Stor säng och plats för packning och annat. TV finns liksom AC. Badrummet var ganska litet och duschen väldigt enkel.

Poolområdet var fantastiskt bra och fräscht! Finns bar vid poolkanten och du har utsikt över havet.

De enda minus jag kan komma på är att WiFi är långsamt samt att rummen endast städas varannan dag vilket kan vara jobbigt eftersom det lätt blir sandigt. I övrigt inget att dåligt att säga.

Kan varmt rekommendera!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack AxelB_123
Suthira_Panmas, Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2015

Dear AxelB_123,

My apologies for the inconvenience with the wifi. In near future we plan to get a wifi in the resort and that will be available in the rooms. However, I am glad that it did not detract you too much from still enjoying the time with us here at Sairee Cottage Resort. We hope to welcome you back here again in near future.

Omdömet skrevs 14 april 2015

Två vuxna och tre barn (13, 12, 8 år) hyrde pool-side rooms, ett två bäddars på övervåningen och ett tre bäddars i markplan, direkt ut mot poolen. Superfräscha rum, bra städning och LÄGET! Endast restaurangen, ca 20 m, mellan boendet och den fantastiska stranden. Ytterligare en pool med bar inom området som vi fick nyttja. Jättegod mat på restaurangen. 3 min promenad (på gång/moppebana) till shopping, ATM och supermarket.

Bodde här: april 2015, reste med familjen
Tack Ilo0657

Dear Ilo0657,

Thank you for choosing to stay at Sairee Cottage Resort. It is always nice and much appreciated when we receive wonderful feedback such yours.

We hope to see you back in the near future.