“snyggt och välskött”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Sairee Cottage Resort
Rankad som nummer 7 av 147 temaboenden i Koh Tao
Omdömet skrevs juni 1 2016

jag upplevde denna resort som en av de bästa på ön renligheten var hög standard på sängar och närheten till havet underbart hade pool room tyst och lugnt men nära till stim och stoj ren på dusch och wc jag åker gärna tillbaka hit prisvärt frukost +++

Tips för att välja rum: pool rum trevlig personal strandnära
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Anders E

Omdömet skrevs januari 12 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och bra läge till strand, stan och restauranger. Kommer helt klart bo här igen när jag kommer tillbaka till ön! Man får be om städning för den kommer inte av sig själv trots att dom säger det men dom löser de så fort man hojtar om det.

Bodde här: Januari 2016, reste med vänner
Tack Karolina S
Suthira_Panmas, General Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade januari 27 2016

Dear Karolina S,

Thank you so much for your review. We look forward to the pleasure of welcoming you back once again.

Best regards.

Omdömet skrevs december 9 2015 från mobil enhet

Egentligen inget märkvärdigt hotell, enkla rum med enkel inredning. Helt okej pool, det var inte mycket till strand så det var skönt att poolen fanns. Läget var bra till restauranger och barer. De tar inte emot bokningar utan man får komma förbi och hoppas på det bästa typ.

Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Angelina G
Omdömet skrevs december 7 2015

Rummen var fräscha och städades dagligen. Personalen var kunnig, engelsktalande och serviceinriktade. De låg väldigt nära stranden, och en del på stranden. Handdukar tvättades kontinuerligt. Duschen var sådär, men precis vad man kan vänta sig i Thailand.

Tips för att välja rum: Rummen på stranden är lite dyrare, men mer avskilt och romantiskt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2015, reste med familjen
Tack Linnéa F
Suthira_Panmas, Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade december 17 2015

Dear Linnea F,

Thank you for taking the time to tell us about your experience here on TripAdvisor and I hope you will allow us another opportunity to welcome you back to this "Turtle Island".

Best regards,

Resort Manager

Omdömet skrevs april 15 2015 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att bo på om du är på Koh Tao! Sairee Cottage ligger i mitten av den stora stranden vilket ger ett perfekt läge - du är inte mitt i centrum så du störs inte av moppar, nattklubbar eller annat, men du är samtidigt endast en kort promenad från "stan" (3-4 min).

Jag och min flickvän bodde i en Bungalow med AC och betalade 1500 baht/natt - ett fullt rimligt pris med tanke på vad du får. Vi dök dessutom med Sairee Cottage och under de dagarna betalade vi endast 1000 baht/natt.

Bungalowen var fräsch och kändes ganska ny. Stor säng och plats för packning och annat. TV finns liksom AC. Badrummet var ganska litet och duschen väldigt enkel.

Poolområdet var fantastiskt bra och fräscht! Finns bar vid poolkanten och du har utsikt över havet.

De enda minus jag kan komma på är att WiFi är långsamt samt att rummen endast städas varannan dag vilket kan vara jobbigt eftersom det lätt blir sandigt. I övrigt inget att dåligt att säga.

Kan varmt rekommendera!

Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack AxelB_123
Suthira_Panmas, Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade april 24 2015

Dear AxelB_123,

My apologies for the inconvenience with the wifi. In near future we plan to get a wifi in the resort and that will be available in the rooms. However, I am glad that it did not detract you too much from still enjoying the time with us here at Sairee Cottage Resort. We hope to welcome you back here again in near future.

Resort Manager

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Koh Taohotell
Ban's Diving Resort
Nr 7 av 50 i Koh Tao
2 327 omdömen
Visa priser

Besökt Sairee Cottage Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sairee Cottage Resort

Adress: 10/1 Sairee beach, Koh Tao 84360, Thailand
Region: Thailand > Provinsen Surat Thani > Koh Tao
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Busstransfertjänst Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 7 av 147 temaboenden i Koh Tao
Prisklass: 118 kr - 640 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 68
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda så att du tryggt kan boka med Sairee Cottage Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Sairee Cottage Diving Hotel Koh Tao

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?