“Bra mat i "rustik" miljö”
Omdöme om cafe del sol

cafe del sol
Rankad som nr 57 av 236 Restauranger i Koh Tao
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 januari 2016 från mobil enhet

Restaurangen är väldigt luftig och ligger på genomfartsleden vilket innebär lite olika dofter och annat. Men kvaliteten på köttet väger upp detta. Mycket god biff om än något för mycket stekt för att vara med/rare. Kanonsås serverades till detta och barnen mycket nöjda med cheeseburgaren som var hemmagjord.

Tack Christian C

Omdömet skrevs 3 oktober 2015 från mobil enhet

Här har jag ätit många gånger genom åren!
Väldigt god mat. Trevlig personal.
Vill man äta västerländsk mat i Mae Haad så är det absolut det bästa stället

Tack Lillesmurfan
Omdömet skrevs 4 januari 2015 från mobil enhet

Härlig restaurang med bra utbud och trevlig personal, bra tips till dig som gärna äter annat än thaimat!

Tack Markus A
Omdömet skrevs 23 december 2014 från mobil enhet

Hit går du när du tröttnat på Thaimaten, vill hänga (gratis wifi) eller ta en öl eller två.
Trevligt ställe med bra utbud av maträtter. Gillade deras ahi tuna tartar. Rekommenderas

Tack Robin J
Omdömet skrevs 28 juni 2014

Äter gärna här med barnen då vi har testat flertalet ställen. Portionerna är stora och mättar de flesta. Bra smak och framförallt vällagat. Ingen risk för att få semestermage här. Lite dyrare än snittet men några tior mer än de andra ställena är det klart värt. Bra WiFi har de också.

Tack Christian R

Resenärer som tittade på cafe del sol tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt cafe del sol? Berätta vad du tyckte!