Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Vi har varit på beach resortet i ca en vecka och det har verkligen varit över förväntan. Väldigt fräscha rum med bra ac och fin utsikt. Vi bodde i standard rummen och utsikten var magisk från balkongen. För oss med 4 personer så gick det lätt att göra ett familjerum genom en uppdelning mellan rummen. Jättebra service med trevlig personal i majoriteten av hotellets utrymmen. Maten var på ena restaurangen toppklass med mycket thailändskt att välja på men även en meny anpassad med internationella/barn rätter. Servicen på den restaurangen var jättebra, ett minus var dock vänte tiden på maten ( ca 35 min ) Pizza/pasta restaurangen skulle jag personligen inte rekommendera, vi åt där en utav kvällarna och det räckte. Frukosten hölls på samma ställe som pizza/pasta restaurangen och var fräsch men vi hade nog större förväntningar på just den. Det var inte det största utbudet men ett plus var tjejerna som stod och gjorde alltifrån omelett till kokt ägg efter eget val. Det ända man skulle önska är lite fler frukt/bröd sorter. Vi var inte vid poolen en ända dag men "beach cluben" precis vid stranden passade oss bäst. Det var en jättefin utsikt därifrån upp mot berget och över stranden. På stranden fanns det long tail båtar att hyra ( med chaufför ) för billig peng. Ett tips är att spendera en dag på en båt och snorkla runt ön. Vi är nöjda över vår vistelse här som var över förväntan.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
1  Tack bjlbdkd
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Fantastisk vacker plats, mycket bra service, god mat och hotellchefen löste våra önskemål på ett professionellt sätt. Rekommenderas varmt. Lugn och avslappnad oas, som man egentligen aldrig behöver lämna

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Bogdan M
Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Ett fantastiskt mysigt hotell som valt att bevara känslan av platsen man befinner sig vid.
Supergod mat på restaurangen. Normalt äter vi aldrig på hotellet utan äter i stan. Men här var maten bäst på hotellet!
Läget av hotellet ska inte avskräcka er. Hotellet är free shuttel till stan. Annars finns taxi till lågt pris!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Jesper P
Omdömet skrevs 22 februari 2016 från mobil enhet

Våran vistelse på hotellet var helt fantastisk. Våran beach bungalow var super fin och utsikten vi hade var drömmande. Personalen var väldigt trevliga och väldigt tillmötesgående. Åh jag längtar tillbaka!! Frukosten var helt underbar! Massor att välja på! Restaurangerna som ligger vid resorten var inte jätte dyra. Fast det beror ju självklart på vad man jämför med. Vi (2 pers) åt och drack gått för strax under 900 thb.
Det enda är väl att det ligger lite ifrån centrum. Men oss gjorde det inget. Här kan man verkligen koppla av och bara njuta!
Passar även bra om man ha småbarn att bo här!

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack ninneumann
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Ett fantastiskt litet paradis med fin strand. Vit sand & turkost vatten. I allmänhet väldigt städat och fint på hela hotellområdet (växtlighet, gräsområde m.m) mysig atmosfär!

Det finns fyra olika rumstyper, vi valde utifrån att vi fick titta på två olika typer (dessa kallade "getaway" & "hideaway"). Efter titt i båda villorna bestämde vi oss för den som heter hideaway, den ligger lägst i pris i jämförelse mot dem andra alternativen. Den innehåller en "riktig dörr" att stänga om sig till badrummet vilket den andra ej gör, annars var allt annat praktiskt taget samma, vi fick terass, getaway villan har en liten utomhussäng istället. Rummet har fungerat bra, förutom en del problem med geckoödlor som höll oss vakna om natten i rummet...

Hotellrestaurangen har bra mat, både från thaiköket men också från det internationella. Dock är priserna över medel. Serveringspersonalen är vänlig & hjälpsam, ha dock med dig ett rejält tålamod - det kan bli lite missförstånd, fel & väntetider.

Helt okej resort men har en del att lära :)

Bodde här: december 2015, reste som ett par
2  Tack Josefin S