“Såååå bra mat”
Omdöme om Black Garlic

Black Garlic
Rankad som nr 12 av 242 Restauranger i Koh Tao
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Åt pulled pork, kyckling och tonfisk. Allt var gott men tonfisken var det bästa någonsin, slår alla restauranger i Sverige.

Datum för besöket: februari 2018
Tack ewelinab559

Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, bra service och supergod mat!! Rekommenderas alla dagar i veckan! Sällskap på 7 personer och alla supernöjda!!

Datum för besöket: januari 2018
Tack emmasegen
Rachelle T, General Manager på Black Garlic, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Thank you very much for your review!

We are thrilled to hear you enjoyed the BBQ pulled pork sandwich!

We hope you can visit Black Garlic again soon!

Omdömet skrevs 5 juli 2017

Under mina 5 månader på Koh Tao så blev Black Garlic en svårslagen favorit. Mycket god och tilltalande mat med fint upplägg, härliga smaker och likt det skandinaviska. Föredrar mycket fräsch mat med yoghurt och muesli vilket det fanns bra utbud på.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Sahra G
Rachelle T, General Manager på Black Garlic, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017

Thank you so much for your review!

Glad to hear we are one of your favourites!

Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Första gången jag kom till Black garlic åt jag deras steak och kan ärligt säga att det var den bästa jag ätit på väldigt länge. Har även kommit tillbaka två gånger för att ta en drink och dom var lika goda dom, dom som jobbar där är jättetrevliga och jag kommer absolut komma tillbaka

Datum för besöket: juni 2017
Tack Jennyadina
Rachelle T, General Manager på Black Garlic, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2017

Thank you very much for your review,

We are very pleased to hear you enjoyed the steak! We look forward to seeing you again soon!

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Litet men skönt ställe med god mat. Märks att de inriktar sig på internationella rätter. Goda smaker, dock lite osaltad mat.

Drinkarna supergoda.

Vill man ha lite omväxling från klassiska thaimaten så är detta att rekommendera.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lispetagh
Rachelle T, General Manager på Black Garlic, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Tack sa mycket for din recension! Vad roligt att du uppskattade varan internationella mat.

Resenärer som tittade på Black Garlic tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Black Garlic? Berätta vad du tyckte!