Pinnacle Koh Tao Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 53 US$/natt.

In Touch Resort & Restaurant(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 126 US$/natt.

Koh Tao Simple Life Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Haadtien Beach Resort(Koh Tao)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

• Frukost ingår
Ananda Villa(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Woodlawn Villas(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban's Diving Resort(Koh Tao)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Maten på restaurang var ett skämt, inga hemlagade vårrullar, smaklöst. Soppan kunde lika gärna vara påssoppa. Gå någon annan stans med mer genuin mat! Såg väldigt mysigt ut från stranden och mycket folk som åt.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack annienil72
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Vi var nöjda med vår vistelse här. Vi förlängde med ca 3 nätter åt gången då vi inte visste hur länge vi skulle stanna på ön. Totalt bodde vi här i ungefär 2 veckor. Personalen i receptionen var mycket trevlig, kände igen oss och visste hela tiden vilket rum vi bodde i. Personalen i restaurangen var däremot katastrof. Tittade knappt på oss gäster, hälsade inte när man satt sig vid ett bord och försökte hålla sig borta från restaurangen. Frukost ingår men den är inge vidare, allt är nästan jämt slut (trots att man är där när dem öppnar) ber man personalen att fylla på något får man inte ens ett svar eller ögonkontakt. Rummen var okej, lyhörda och ganska ofräsch dusch. Men sängarna var sköna och städning varje dag, det ingår också två små vattenflaskor för varje dag, som städpersonalen ställer i kylen vid städning (eller utanför dörren om man inte vill ha städat). Vi är nöjda och skulle åka hit igen. Priserna låg på ca 1500-2200 baht/ rum och natt.

Bodde här: juli 2016
Tack Mallllle
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

OK rum (Deluxe Garden View A) om än sliter. Bra pool! Perfa läge för den som vill vara mitt i smeten utan att bli för mycket störd av festandet runt hörnet. Man bör nog dock inte bo för nära stranden.
Frukosten funkar men e tråkigt. Det som sätter ner betyget är dock personalen. Tråkig, trött och ohjälpsam. Ingen gnista kvar liksom och inga leenden.
Extra sängen vi fick va hård som ett pingisbord men orginalsängen i rummet va OK.
Kort sagt: det finns många bättre alternativ runt om men det går att stå ut här :-)

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Lizan_2010
Omdömet skrevs 20 juni 2016 från mobil enhet

Rena rum med fungerande AC och wi-fi.
Rent, gratis vatten och hygienartiklar.

Stor skillnad på standarden i olika rum/bungalows.
Ofräscha badrum, men bra tryck i duschen och mycket varmt vatten.

Jättefint poolområde och mycket trevlig personal.

Frukosten var inte bra, kall mat och minimalt utbud.

Mycket god mat kvällstid på restaurangen.

Bodde här: juni 2016
Tack karin h
Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Besökte hotellet i Maj och bodde i ett superior room. Rummen var fräscha till bra pris men i stort behov av renovering. Duschen fungerade knappt och rummen var otroligt lyhörda. Mycket ungdomar på hotellet som var där för att festa vilket gjorde att vi checkade ut tre dagar tidigare.

Läget vid stranden är perfekt och poolområdet är fint. Lunchen på hotellets restaurang var väldigt bra men frukosten gick inte att äta.

Skulle inte rekommendera hotellet om man är ute efter lugn och ro.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Thojoh