“Whitening-en återkommande favorit”
Omdöme om Whitening

Whitening
Rankad som nr 48 av 225 Restauranger i Koh Tao
Bra för: Större grupper, Barhäng, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 april 2016

Mysigt ställe, helt i vitt, på stranden i Mae Haad. God mat och mycket goda drinkar. Deras happy hour är värt ett besök. Passion Margerita, wow

Tack GunillaLi

Omdömet skrevs 17 mars 2016 från mobil enhet

Åt en lunch där som var bra och god med laxpasta samt en oreoshake som dessert . Ligger nära byn och piren .

Tack Johan P
Omdömet skrevs 23 februari 2016

Grymt god mat rekommenderar verkligen den grillade laxen. Utsikten var bra. Bra service. Goda drinkar

Tack Frida E
Omdömet skrevs 8 januari 2016

Maten var fantastisk god, trevlig personal. Härlig placering med bord på stranden med solnedgången, allting går i vitt. Mysiga kuddar där man kunde sitta och softa med en drink efter middagen.

Tack Erica F
Omdömet skrevs 27 oktober 2015 från mobil enhet

Vi gick dit vid 18.00 så vi missade den underbara solnedgången (rekommenderar att komma vid 17.30). Engagerad och mysig personal. Superhäftigt inredning, det är verkligen hög standar på stället. Vi tog den australiensiska biffen - grät nästan så fantastisk underbar och ljuvlig den var! Värt pengarna.
Goda drinkar och man sitter antingen inne i restaurangen, i sittpuffar eller ute på stranden.
Elva stjärnor av tio möjliga! ✨

Tack Cornelia F

Resenärer som tittade på Whitening tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Whitening? Berätta vad du tyckte!