“Vitt”
Omdöme om Whitening Sairee

Whitening Sairee
Rankad som nr 43 av 237 Restauranger i Koh Tao
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 mars 2016 från mobil enhet

Åt en lunch där som var bra och god med laxpasta samt en oreoshake som dessert . Ligger nära byn och piren .

Tack Johan P

Omdömet skrevs 23 februari 2016

Grymt god mat rekommenderar verkligen den grillade laxen. Utsikten var bra. Bra service. Goda drinkar

Tack Frida E
Omdömet skrevs 8 januari 2016

Maten var fantastisk god, trevlig personal. Härlig placering med bord på stranden med solnedgången, allting går i vitt. Mysiga kuddar där man kunde sitta och softa med en drink efter middagen.

Tack Erica F
Omdömet skrevs 27 oktober 2015 från mobil enhet

Vi gick dit vid 18.00 så vi missade den underbara solnedgången (rekommenderar att komma vid 17.30). Engagerad och mysig personal. Superhäftigt inredning, det är verkligen hög standar på stället. Vi tog den australiensiska biffen - grät nästan så fantastisk underbar och ljuvlig den var! Värt pengarna.
Goda drinkar och man sitter antingen inne i restaurangen, i sittpuffar eller ute på stranden.
Elva stjärnor av tio möjliga! ✨

Tack Cornelia F
Omdömet skrevs 3 augusti 2015

OTROLIGT god mat! På kvällen även mysigt att sitta vid stranden på coola vita möbler hos dem. Även underbart god pinacolada drink beställde vi.

Tack Kulturkakan

Resenärer som tittade på Whitening Sairee tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Whitening Sairee? Berätta vad du tyckte!