“Ögonbedövande vackert”

Boka i förväg
Mer information
110,69 US$*
och över
Full-Day Speedboat Snorkling Tour till Similan ...
Rankad som nr 1 av 2 saker att göra i Similan Islands
Praktisk information: Badrum
Information om sevärdheten
Praktisk information: Badrum
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt vackra öar med härlig sand, rent vatten och fin snorkling. Tyvärr var där alldeles för många turister samtidigt vid vårt besök och man hade nog vunnit på att begränsa antalet besökande per dag; naturen hade skonats och upplevelsen hade förbättrats.

Tack Christina L

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Underbar natur och snorkligen var bra. Tyvärr är de alldels för populärt och de är stundtals så trångt att du knappt ser nått annat än människor. Vi åkte i februari med seastar.

Tack Patrik E
Omdömet skrevs 2 februari 2018

Fantastiskt blått vatten med jättebra sikt. Stor artrikedom. En höjdpunkt var när vi fick se en familj med clownfiskar. En tripp hit rekommenderas verkligen.

Tack Jakob L
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Det är väldigt tråkigt att se hur ett sådant vackert och fint ställe är helt packat med folk. Du kan knappt röra dig på ön pga av så mycket folk.

Tack Nicklas K
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Fantastiska öar som tyvärr försvinner i alla människor. Ett utflycktsmål som säkert kunnat vara helt fantastiskt men 30-40 speedboats som vräker in folk i en ständigt aldrig sinande ström. Båtresan är jobbig om man inte gillar att sitta som packade sillar 2x1,5tim i en avgas och bensinstinkande båt. Resan var super bra organiserad och guiderna både roliga och trevliga men om ni inte har turen att komma precis på början på säsongen när det kanske är mindre folk så hitta på något annat.

1  Tack Rikard L

Resenärer som tittade på Similan Islands National Park tittade också på

Phangnga, Phang Nga Province
Ko Similan, Similan Islands

Besökt Similan Islands National Park? Berätta vad du tyckte!