Spara
Boka i förväg
Rundturer från Similan Islands National Park tenderar att säljas slut – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Similan Islands National Park på
från 109,80 US$
från 116,00 US$
från 109,80 US$
från 119,20 US$
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Underbar natur och snorkligen var bra. Tyvärr är de alldels för populärt och de är stundtals så trångt att du knappt ser nått annat än människor. Vi åkte i februari med seastar.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Patrik E
Omdömet skrevs 2 februari 2018

Fantastiskt blått vatten med jättebra sikt. Stor artrikedom. En höjdpunkt var när vi fick se en familj med clownfiskar. En tripp hit rekommenderas verkligen.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack jakobl450
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Det är väldigt tråkigt att se hur ett sådant vackert och fint ställe är helt packat med folk. Du kan knappt röra dig på ön pga av så mycket folk.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Nicklas K
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Fantastiska öar som tyvärr försvinner i alla människor. Ett utflycktsmål som säkert kunnat vara helt fantastiskt men 30-40 speedboats som vräker in folk i en ständigt aldrig sinande ström. Båtresan är jobbig om man inte gillar att sitta som packade sillar 2x1,5tim i en avgas och bensinstinkande båt. Resan var super bra organiserad och guiderna både roliga och trevliga men om ni inte har turen att komma precis på början på säsongen när det kanske är mindre folk så hitta på något annat.

Datum för upplevelsen: december 2017
1  Tack Rikard L
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Vi var på en 1-dagars utflykt med speedboat.
Välj bolag med omsorg vi tog ett med nästan bara ryssar och så det var säkert ett antal för många på båten men det funkade med fint väder.. alla fick inte plats inne...
Men vilken snorkling som bjöds...:)

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Janne13_Swe