Omdömet skrevs 10 februari 2017

Paradise resort ligger alldeles vid stranden long beach, vilken är sagolikt vacker, och väldigt lugn - få barnfamiljer och inga försäljare. Du får vad du betalar för på det här hotellet. Det är inte top notch modernt, men vi har varit här 2 gånger (2015 & 2017) och båda gånger har vi sluppit oönskade djur på rummet, det har varit bra rum och trevlig personal. Det enda jag inte tycker om är att även om man får städat var dag så får man inte sängkläderna bytta - dvs, stannar du 9 dagar har du samma sängkläder alla dessa dagar, vilket innebär en del sand i sängen efter några nätter...

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack Stephanie S
Paradise Resort P, General Manager på Paradise Resort Phi Phi, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2017

Thank you for your reviews.
Hope to see you again.

Omdömet skrevs 21 januari 2017 från mobil enhet

Supertrevligt nära jättetrevlig lugn strand. Vi bor i en beachfront villa med egen liten tomt mot stranden som känns bra och prisvärd. Man slipper stöket vid tonsai men kan promenera dit på typ 40 min eller ta en longtail för 100 baht per person. Helt ok restaurang med thaimat för typ 100-150 baht. Här med två ungar 2 och 5 år de stortrivs. Dock ej långgrunt om man gillar det.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 396tomasz
Paradise Resort P, General Manager på Paradise Resort Phi Phi, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Thank you for your reviews.
Hope to see you again.

Omdömet skrevs 30 mars 2016 från mobil enhet

Rent och snyggt. Toppen ställe. Underbar liten strand . Inga försäljare på stranden. 250 m lång strand. Med en sand som liknar mjöl. Ett tips. Ta en Tail Boat till Maya Beach tidig morgon. "The beach " med Leonardo dicaprio spelades in där. Ca 15 båt färd. Helt underbart att vara på stranden när solen går upp.

Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack Thomas M
Omdömet skrevs 21 december 2015

Vi både i en standard bungalo just brevid stranden, perfekt läge. Rummet var helt ok, var mycket myror och vi såg någon kackerlacka & spindel. Eftersom man bor på markplan och ytterdörren hade en springa undertill så är de kanske inte konstigt.. Trevlig personal och bra resturang just brevid. Mycket katter runt husen, keliga och ser ut att ha det bra. Uselt WiFi.

Datum för vistelsen: december 2015
1  Tack Isa B
Omdömet skrevs 25 mars 2014

Vi bodde här tre nätter i mars 2014. Trevligt och mysigt ställe med ett helt perfekt läge vid Long Beach. Vi bodde i den nyaste bungalowen med seaview och den var superfin (207). Läget var givetvis också det bästa men smakar det så kostar det också en slant. De andra bungalows som låg lite inåt såg inte jätteroliga ut men var kanske helt ok.
En restaurang precis vid stranden där man kan njuta av helt ok frukost. Vi åt några luncher där och den var helt ok utan att överraska. Bästa måltiden här var nog en pasta. Alla resorter längs Long Beach ser riktigt trevliga ut. Grannen Paradise Pearl har en lite större restaurang.
På Long Beach är det lugnet som råder. Inget nattliv över huvud taget. Allt stänger senast 22.00. Hit kommer man bara för att njuta och slappa... Longtailbåtar in till Ton Sai kostar 100 TBH och tar dig till nattlivet om man vill det.

Rumstips: Vi bodde i nyaste bungalow precis vid stranden med nummer 207
Datum för vistelsen: mars 2014