Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Valde Banyan villa för läge, klass samt ett fint Gym. I receptionen finns en !!! trevlig person. Träffar man på fel person så kan man få en utskällning (Boo) I dag lämnade vi nyckeln kl 08.48 och kom tillbaka från stranden kl. 14.30. Då var fortfarande inte vårt rum städat. Och städpersonalen tänkte nog inte städa idag, men efter lite diskussion så blev rummet städat. Även på frukosten har man noga valt ut dem mest sura och tvära människor som finns på denna ö. Tänk på att det finns andra hotell med betydligt trevligare personal.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Calle K
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Detta är ett helt ok hotell som bara ligger någon minuts promenad från piren. Det ligger i en lite lugnare del på Phi Phi. Rummen är rena och trivsamma och poolen är fin men ganska liten. Frukosten är inte superbra men helt ok, ganska liten.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack LinneaH73
Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Högsta betyg av oss då vi var nöjda med i princip allt. Rummet var som beskrivningen sade, vi hade pool utsikt och det var lugnt och skönt hela vistelsen. Frukosten var bra och personalen var det bästa med hotellet. Supertrevliga och hade väldigt god hand om våra barn.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Jack Y
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde på hotellet i 10 dgr och tyckte det var bra , pool fanns men den var liten vilket inte spelade någon roll för stränderna var så fina, ett minus för att det var ganska mycket mygg. Rummen var bra och servicen utmärkt. Frukostbuffé var dock lite tråkig. Men på det hela var vi nöjda med vistelsen.

Bodde här: augusti 2016, reste i arbetet
Tack janne6300000090
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Helt ok hotel med pool, 7 solstolar och väldigt halt runt poolen. Trevlig personal och fina rum med vattenkokare o kyl. Dock höll inte rummen tätt så AC:N fick full funktion. Men helt ok hotell. Öns bästa gym finns här i alla fall och ett stort plus. 400bath kostar det per gång om man inte bor på hotellet. Vi flyttade oss till Phi Phi villa ist med bättre pool efter 4 dagar..

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
1  Tack Madeleine E