Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger bra till, nära men ändå avskilt och poolen är fantastisk. Ljummet vatten (en del pooler i Thailand är lite kalla) och olika sektioner med djup från 75 cm till 190 cm så de finna en del för alla.
Wi-fi funkade sådär. Endast bra i lobbyn. Frukostbuffén var bra. Fanns allt man ville ha och de va rent och fräscht. Rummen skulle behöva lite uppdatering. Mörka och lite unkna för ett sånt fint hotell. Städningen var tyvärr dålig. Men skulle jag åka tillbaka till Phi Phi med barnen skulle jag definitivt bo där igen.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Diana S
Omdömet skrevs 3 februari 2016

Dålig mat. Ingen tvättservice. Ingen wi-fi på rummet. Knappt något rinnande vatten i handfatet. Påstods av bokaren vara fyrstjärnigt med enligt oss högst trestjärnigt. Poolen hade skön temperatur eftersom solen ligger på hela dagen. Ett plus.

Personalen trevlig som den bara kan vara i Thailand.

Hotellet är slitet och ganska smutsigt för 7000 baht/dygn. No more!

Rumstips: se till att bekräftas havsutsikt när ni bokar!
Datum för vistelsen: januari 2016
Tack rolandholm
Omdömet skrevs 20 mars 2015 från mobil enhet

Bodde på phi phi cabana för andra gången. Utsikten är så fantastisk att bara den är värd ett par stjärnor! Perfekt att ligga vid poolen och njuta av den fantastiska utsikten, och ta sig ett dopp i havet som ligger precis nedanför poolområdet. Större delen av hotellet följde tyvärr med tsunamin, och pengarna har lagts på att bygga nytt och därför har de rum som klarade sig inte blivit renoverade. Hotellet är därför i stort behov av renovering! Frukosten är bra, bättre än många hotell men kanske inte frukost för ett 4 stjärnigt hotell? Vi blev mätta och nöjda iaf. Ac funkar sådär. I det stora hela är hotellet bra och verkligen värt ett besök, om så bara för utsikten. Kommer definitivt åka dit igen!

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack MariaJohannaa
Omdömet skrevs 13 mars 2015

Fin havs utsikt. Middagen och morgonmålet var gott. Rummet helt ok men badrummet var inte det modernaste men nog rent och prydligt. Jätte fin pool. Bra service. Relativt bra ljudisolering, endast lite hördes av festandet på stranden.

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack christel T
Omdömet skrevs 4 oktober 2014

Okej rum men inte mer än det. Fick dock en fantastisk utsikt.
Frukosten var under all kritik, det fanns lite av allt men ingenting smakade speciellt mycket.
Personalen var inte speciellt bra på engelska vilket gjorde det lite svårt emellanåt.
Dock positivt att det låg såpass långt ifrån festdelen på stranden så att det var lugnt på natten.

Datum för vistelsen: september 2014
Tack 2014Jess