Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Ligger väldigt vackert med gångavstånd till ”stan”. Fungerande a-c, och rent och fräscht på rummet.
Men: tokjobbigt att springa upp och ner till ”stugan” i väldigt branta backar. Inget wi-fi på rummet, men fanns i receptionen. Mycket dåligt tryck i kranen i duschen.

Tack MrsBluecrown
Omdömet skrevs 10 december 2017

Smidig incheckning och vi fick tillgång till rummet tidigt. Bodde i en deluxevilla (206). Fantastisk utsikt! Perfekt gångavstånd till byn och till Long beach. Bra ac på rummet. Det var dock det enda positiva. Sängen var okej (hård), frukosten undermålig, det enda som räddade frukosten var omeletterna som gjordes på beställning. Badrummet behöver generellt uppdateras. Toaletten gick knappt att spola. Kasst wi-fi. Men det värsta av allt var att det var sänglöss och jag fick 22 stycken bett som kliade vansinnigt mycket!
Utsikten är det enda som man betalar för, och man betalar för mycket!

1  Tack AnjjelicaF
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Långa branta backar och gå upp och ned för varje dag, ville man slippa dom var man tvungen att uppgradera sig (komma närmre havsutsikten) - vilket kostade mer/natt.

Frukosten inget speciellt.
10min gång till en liten pool som va skitig och hade smutsiga solstolar!

Ingen fart på vattnet i duschen på rummet om man inte ville ha jättevarmt!

Inget ställe man bor varken länge eller fler gånger på! Otroligt mycket myggor!

Vid utcheckning togs det betalt för vatten vi inte ens hade fått!

Tack Enmahlin
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Vi var 4 nätter på hotellet och det var mycket sämre än vad det framstod att vara. Extrema trappor för att ta sig till rummet så inget för dem äldre. Vi bodde i ett rum där endast 2 dörrar skiljde oss från det anslutande rummet. Det blev stopp i toaletten och munstycket för att spola sig ren var så dåligt tryck i att man inte blev ren. Det gick heller inte att duscha ordentligt pga det dåliga trycket i duschen.
Att sitta ute på kvällen var omöjligt pga mygg.
Lakanen var fläckiga och trasiga allmänt ofräscha.

Frukosten var inget speciellt allmänt tråkig.

När vi skulle checka ut så fick vi betala för läsk från minibaren som aldrig funnits där när vi anlände.

Riktigt dåligt hotell åk ej hit....

1  Tack citatmaskinen
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Dom hämtade vid färjan och det var ju skönt att slippa gå...
Men när vi skulle checka in så försökte dom lägga oss i ett enklare rum än vad vi bokat och betalt för, men det lösta sig efter lite tjatande.
När vi väl fått det rum som vi bokat så var vi nöjda, betydligt bättre i New Wing som dom kallade sina dyraste rum för.
Bra frukost och när till bad i både pool och hav...

Rumstips: Boka New Wing dom var mycket fräschare..
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Janne13_Swe