Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Långa branta backar och gå upp och ned för varje dag, ville man slippa dom var man tvungen att uppgradera sig (komma närmre havsutsikten) - vilket kostade mer/natt.

Frukosten inget speciellt.
10min gång till en liten pool som va skitig och hade smutsiga solstolar!

Ingen fart på vattnet i duschen på rummet om man inte ville ha jättevarmt!

Inget ställe man bor varken länge eller fler gånger på! Otroligt mycket myggor!

Vid utcheckning togs det betalt för vatten vi inte ens hade fått!

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Enmahlin
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Vi var 4 nätter på hotellet och det var mycket sämre än vad det framstod att vara. Extrema trappor för att ta sig till rummet så inget för dem äldre. Vi bodde i ett rum där endast 2 dörrar skiljde oss från det anslutande rummet. Det blev stopp i toaletten och munstycket för att spola sig ren var så dåligt tryck i att man inte blev ren. Det gick heller inte att duscha ordentligt pga det dåliga trycket i duschen.
Att sitta ute på kvällen var omöjligt pga mygg.
Lakanen var fläckiga och trasiga allmänt ofräscha.

Frukosten var inget speciellt allmänt tråkig.

När vi skulle checka ut så fick vi betala för läsk från minibaren som aldrig funnits där när vi anlände.

Riktigt dåligt hotell åk ej hit....

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Climber693564
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Dom hämtade vid färjan och det var ju skönt att slippa gå...
Men när vi skulle checka in så försökte dom lägga oss i ett enklare rum än vad vi bokat och betalt för, men det lösta sig efter lite tjatande.
När vi väl fått det rum som vi bokat så var vi nöjda, betydligt bättre i New Wing som dom kallade sina dyraste rum för.
Bra frukost och när till bad i både pool och hav...

Tips för att välja rum: Boka New Wing dom var mycket fräschare..
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Janne13_Swe
Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Vi hade en 6 dagars vistelse på hotellet, Hotellet i sig är gammal, jätte stor, jobbiga stora uppförsbackar!! poolen var ca 10 min promenad från rummet.. super dyr frukost, tar man en promenad längs stranden hittar man frukost för minst hälften av priset.. toaletterna under all kritik, mer som en
Hostal toalett!! Myror överallt i rummen. Det är bara fåtal av rummen som har utsikt mot havet mer än 80% har utsikt till skog och grannar.

AC funkade inte på ena rummet, vi bad personalen om hjälp, personalen ville fixa det dagen efter, och vi skulle då sova utan AC!! (Fast det ska ingå i rummet) . När vi frågade om ett annat rum då skulle vi få ett rum med 2 min promenad ifrån det andra rummet. när vi bokade så bokade vi 2 rum då vi hade med oss två barn 9 och 11 år. Med detta anledning ville vi ha rum nära varann. ( OBS!!!det finns inget annat alternativ för barnfamiljer)

Sent på kvällen erbjöd receptionisten att vi skulle byta rum! Då skulle vi packa in alla grejer från rummet och lämna nyckel!! ( vi orkade inte packa ihop allt igen för att dem vägrade att låta våra grejer vara kvar på rummet där AC inte funkade!!?? fick ej någon kompensation för detta heller!

Vilken dåligt service!! Detta hotell var dyr för en barnfamilj, för oss kostade 1462kr per natt! Rekommenderas inte!!!!
Turist fälla!!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack mimi V
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Är nöjd med vistelsen på hotellet .vi bodde i de nya stugorna och de var riktigt fräsha.Hotellet ligger på höjden så man får gå upp för trappor för att ta sig upp och de var lite ojämna. Fanns en del mygg så kom ihåg myggmedel..
Går att gå till Long beach från hotellet, är en ca 20 minuters promenad dit (ojämn väg) vi gick tillbaka på eftermiddagen ca 15 och då var det lågvatten så då gick det att gå längs stranden tillbaka. Vattnet skulle komma tillbaka ca 18 och då går det att ta båt tillbaka om man inte vill gå..
vi åt på restaurangen nedanför en gång, är inte att rekommendera.maten var ok men personalen var inge vidare. Han som tog beställningen var som en robot och gjorde hela restaurangbesöket otrevligt. Fanns kanske en av fem i personalen som drog på smilebanden.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Linda W