Öppet i dag: 05:30 - 19:00

från 16,15 US$
från 16,15 US$
från 64,60 US$
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

När man väl tagit sig till toppen väntar en grym utsikt. Gick hit två gånger, solnedgången är värd att ses här ifrån.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Patrik E
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Utsikten är värd den svettiga turen upp för de branta trapporna när du tillslut kommer upp till toppen. Wow!

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Evelina A
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Missa inte denna utsikt!
Värt varenda trappsteg/promenad upp till utsikten. Det har blivit mer ordnat och man kan köpa dricka mm.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Jeanette Å
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Det är långt att gå och väldigt svettigt innan man är uppe men otroligt fint är det. Rekommenderar att ta er till Viewpoint 3. Vi var på 1,2 och 3. Men skulle säga att 3an är finast och minst folk. Dock är denna också högst upp men det är värt det.

Datum för upplevelsen: december 2017
1  Tack 214miak
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Det tar en stund att ta sig dit (Viewpoint 3), både från Ton Sai Bay och P.P Relax där jag kom ifrån. När man når målet så kostar det 20 BHT per person att komma in, men då får man en vatten. Det finns 3 gulliga katter där och bänkar samt en bedårande utsikt över Ton Sai Bay. (Eller vad det nu hette)

Datum för upplevelsen: november 2017
1  Tack hugo l