“Tog fel väg upp, men värt det!”

Koh Phi Phi Viewpoint
Boka i förväg
Mer information
15,75 US$*
och över
Phuket till Koh Phi Phi med expressbåt
Rankad som nr 1 av 19 saker att göra i Ko Phi Phi Don
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var noga med att ta rätt väg, i korsningen i stan visar en skylt först till vänster medan en på huset framför visar till höger. Gå INTE till höger, det är en väg för fordon, tog oss ett bra tag och vi båda var fulla av svett! Var noga med att ta vägen med trappor som är mycket mycket smidigare och snabbare, dock jobbig men inget i jämförelse.

Ha med vatten och något att ha på huvet.
Kostar 30 baht/person när man väl är uppe, var beredda på detta! Gå gärna direkt på morgonen eller vid solnedgång

Tack Erik S

Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

När man väl tagit sig till toppen väntar en grym utsikt. Gick hit två gånger, solnedgången är värd att ses här ifrån.

Tack Patrik E
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Utsikten är värd den svettiga turen upp för de branta trapporna när du tillslut kommer upp till toppen. Wow!

Tack Evelina A
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Missa inte denna utsikt!
Värt varenda trappsteg/promenad upp till utsikten. Det har blivit mer ordnat och man kan köpa dricka mm.

Tack Jeanette Å
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Det är långt att gå och väldigt svettigt innan man är uppe men otroligt fint är det. Rekommenderar att ta er till Viewpoint 3. Vi var på 1,2 och 3. Men skulle säga att 3an är finast och minst folk. Dock är denna också högst upp men det är värt det.

1  Tack Mia K

Resenärer som tittade på Koh Phi Phi Viewpoint tittade också på

Ko Phi Phi Don, Provinsen Krabi

Besökt Koh Phi Phi Viewpoint? Berätta vad du tyckte!