“Äckligaste pastan jag ätit.”
Omdöme om Madame Resturant

Madame Resturant
Rankad som nr 67 av 121 Restauranger i Ko Phi Phi Don
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Äckligaste pastan jag ätit. Smakade spya bokstavligen. Liten och brutalt äcklig. Åt en tugga sen lämnade jag kvar allt

Datum för besöket: februari 2020
Tack 101jonasd

Omdömet skrevs 2 april 2019 från mobil enhet

Underbart god mat och supertrevlig personal, mysigt ställe! Helt klart värt ett besök om du är på Phi Phi!

Datum för besöket: april 2019
Tack sofi l
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Troligen första och ända gången jag ätit pizza på en julafton. Men den var riktigt god i alla fall

Datum för besöket: december 2017
Tack annikaw2013
Omdömet skrevs 14 februari 2016 från mobil enhet

God mat, finns mycket att välja på! Åt frukost här en dag valde då havregrynsgröt som va gott(80bath) finns även müsli. Resten av maten ligger på 70-120 som på de flesta ställena. personalen kan knappt engelska och kan inget om service. Rätt poppis restaurang verkar det som. Helt okej wi-fi också.

Datum för besöket: februari 2016
Tack Malin D
Omdömet skrevs 2 januari 2016 från mobil enhet

Svårbedömt ställe:
Maten god tyckte vi, riktigt god till och med. Men personalen........... Helt ointresserade av sitt jobb eller att ge någon som helst form av service. Totalt blassie.
Så - vill du ha god mat och inte bryr dig om hur personalen beter sig - gå hit. Annars - avstå.

Datum för besöket: januari 2016
Tack BjornSth

Resenärer som tittade på Madame Resturant tittade också på

Ko Phi Phi Don, Provinsen Krabi

Besökt Madame Resturant? Berätta vad du tyckte!