“Bästa!”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket tålamod, noggrannhet och lugn. Man känner sig trygg med dessa instruktörer. Allra första gången för mig och jag var så nervös att jag var nära på att ställa in och gå upp på båten igen efter att ha tvekat i 40 minuter på ytan. Men instruktören hade tålamod och fick mig att bli lugn till slut och jag upplevde något helt fantastiskt. En timme där nere kändes som 10 minuter.

Tack Sepideh R

Omdömet skrevs 22 december 2012

Svensk instruktör, kunnig, noga, proffecionellt. ägigt ställe att lära sig dyka som jag gjorde. ska även tilläggas att samtliga instruktörer ser bra ut.

Tack Ludvig E
Omdömet skrevs 1 augusti 2012

Bra personal för såväl undervisning som att hänga med under och efter dykning skönt gäng av människor från hela
Världen som älskar vad dom gör och det smittar av sig. Grym upplevelse!

Tack Charlotte N
Omdömet skrevs 23 mars 2012

Alla som jobbar på Aquanauts scuba är hur goa som helst och väldigt hjälpsamma.
Jag och mina vänner gjorde en halvdags kurs och det vart värt varenda krona, för vi var med om en upplevelse som vi sent kommer att glömma.

Är man osäker på om man vågar dyka så är det bara att prata med dem som jobbar på Aquanauts scuba för dem ändrar din åsikt och inställning till det positiva!!

Jag rekommenderar verkligen att dyka med dem, får jag chansen så ska jag göra det igen!!

Tack Yngvesson92
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 19 mars 2012

Aquanauts scuba är helt klart dem bästa!
Dem som jobbar där är så sjukt hjälpsamma med allt och man kan bara säga att dem är bäst. Jag och mina kompisar va jätte osäkra på att dyka men när vi fick träffa dessa underbara människor va det ingen tvekan på att vi skulle göra det. Dem hjälper än med allt och det är ett minne för livet!

rekommenderar verkligen att dyka är en upplevelse utöver det vanliga och en så sjukt häftigt :D Tack till aquanauts scuba!

Tack Evve92

Resenärer som tittade på P.P. Aquanauts Scuba tittade också på

Ko Phi Phi Don, Provinsen Krabi

Besökt P.P. Aquanauts Scuba? Berätta vad du tyckte!