Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Lika bra som det var för tre år sen. God service, rena täta bungalows och väldigt god mat!! Perfekt för barnfamiljer. Ibland var det fler antal barn i restaurangerna än vuxna så det kanske man ska va beredd på. Underbart ställe!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack mjlk1990
Omdömet skrevs 9 juli 2017

Vi bodde i en bungalow precis vid havet mitt emot restaurangen. Supermysigt läge och mycket enkla bungalows. . Letar du efter en lugn och avslappnad semester så ska du helt klart resa hit. Mycket fin långgrund strand med några få restauranger längs stranden.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
3  Tack mattisj2017
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Väldigt mysig resort med fantastiskt trevlig personal. Vi stannade här i 8 nätter och trivdes mycket bra. Enklare bungalows, men till rätt pris.

Stranden är väldigt fin, dock får man gå 100m bort från resorten då det är ett rev precis utanför, där även båtarna lägger till.

Frukost ingår inte, men finns till ok pris på restaurangen. Vill man äta billigare kan man titta längs vägen i byn. Dock är prisläget helt ok med tanke på att den ligger alldeles intill stranden. Maten är också väldigt bra.

Vill man ha städning varje dag så får man säga till om detta i receptionen. Annars är det var tredje dag (om jag inte minns fel).

Kan absolut tänka mig att återvända hit!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack Claes F
Omdömet skrevs 6 januari 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt paradis. Jag har rest månader i thailand och detta är ett av dem absolut bästa ställena hittils. Det är väldigt lugnt på stranden, inga försäljare och trots högsässong är det gott om plats på stranden. Maten på resorten är bäst av alla ställen och mycket prisvärd. Personalen är jättetrevlig och pratar kanonbra engelska.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
1  Tack mjlk1990
Omdömet skrevs 8 april 2015 från mobil enhet

En riktig bungalow-resort av den gamla sorten. Vi hyrde ett stort nybyggt hus, family villa, och den passade oss perfekt. Enda nackdelen var att sänglampor saknades. Personalen var mycket hjälpsam även om det tog oss en del energi att få svart te i rummet i stället för grönt. En brittisk anställd löste sedan "problemet" med ett leende. Restaurangen serverade jättegod mat. Stranden är långgrund och inte så rolig, tyvärr blev vi bitna av sandflugor och därför tvekar vi lite att återkomma, annars skulle vi göra det med glädje!

Bodde här: juli 2014
1  Tack Susanne J