“Toppen”

Luna Lounge Thong Nai Pan Noi
Rankad som nr 35 av 509 Restauranger i Ko Phangan
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Barhäng, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Abonnera, Bokningar
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Underbart ställe!
Vi åt flera middagar på Luna som vi bedömde som den bästa restaurangen i området.
Personalen var fantastisk! Alltid hjärtligt glada för att ta emot oss. Chefen är noga med kvaliteten på maten och servicen .
Trevligt att bjuda på smakportioner av soppor.
och den underbara hemgjorda glassen ;)
Toppen på alla sätt! Vi kommer tillbaka;)
Rosi och Gustaf

Tack rosi263

Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang med god mat. Tyvärr glömdes vårt sällskap bort efter att huvudrätten hade serverats. Vi fick påminna om efterrätten ett par gånger innan den kom. Hur som helst rekommenderas restaurangen!

Tack Stefan L
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Nästan längst ner på den lilla gatan vid tong nai pan noi stranden ligger en liten pärla till restaurang som heter Luna. Det är ett franskt par som äger denna mysiga restaurang med fantastisk mat! Tänk dig thaimat med extra touch och finess! Rimliga priser på förstklassig mat.

1  Tack Ann B
Omdömet skrevs 24 november 2015 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 4 personer som satte oss ner på chans för att äta här. Väldigt mysigt ställe med fräsch inredning. Personalen var extremt serviceminded och genuint trevliga och glada. Jag tog en rätt med kingfish som var medelstark/hot. Grymt god!! Min bror tog anka i någon ananasås. Även den rekommenderas starkt. Resterande två av gänget tog den hemlagade burgaren och de tyckte också om sina. Även deras pommes frites är hemlagade.
Gå hit :)

Tack Hampus J
Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Firade min födelsedag med middag på denna restaurang o det var mysigt o mycket god mat. Vi valde en 3-rätters meny som var både god o mättande. Tyvärr blev vi placerade lite utanför trots gott om plats i själva restaurangdelen, annars hade stället fått full pott!

Tack Inga-lill A

Resenärer som tittade på Luna Lounge Thong Nai Pan Noi tittade också på

Ko Phangan, Provinsen Surat Thani

Besökt Luna Lounge Thong Nai Pan Noi? Berätta vad du tyckte!