Spara
Höjdpunkter från omdömen
Tuff träning för alla

Kul och bra träning i välutrustad lokal! Skön stämning bland deltagarna och coach Robert håller ... läs mer

Omdömet skrevs 1 december 2018

från 54,83 US$
från 52,63 US$
från 82,24 US$
Omdömet skrevs 1 december 2018 från mobil enhet

Kul och bra träning i välutrustad lokal!
Skön stämning bland deltagarna och coach Robert håller precis lagom nivå på allt simply great

Datum för upplevelsen: december 2018
1  Tack tonylH6430RQ
FITonLANTA, Owner på Fit On Lanta, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2018

TackToni, det gör mig glad att höra och tack för att ni båda kommer och köttar på i värmen.
Alltid välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Jag gillade verkligen träningspassen som Robert anpassade till min nivå eftersom jag inte tränat crossfit tidigare. Det kändes skönt att få tydliga instruktioner till alla övningar för att undvika skador och känna att övningarna tog på rätt sätt. Har sällan svettats och varit så trött efter ett träningspass.

Passen var antingen på morgonen eller eftermiddagen så det fanns gott om tid för sol o bad före eller efter träningen. Perfekt för mig som inte bara vill träna hela dagarna men samtidigt känna att jag kan slappa med gott samvete.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack U7111IEstefans
FITonLANTA, Owner på Fit On Lanta, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2018

Tack så mycket Stefan Sant nöje att du kom till boxen och svettades, hoppas vi syns igen! Du är alltid välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Robert som driver Fit On Lanta är grym som coach. Välkomnade, drivande, kunnig och tar sig tid för alla deltagare.
Ett ställe jag verkligen rekommenderar till vem som helst som vill svettas och få puls. Lovar att Robert tar hand om Er!

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack rogera10
FITonLANTA, Owner på Fit On Lanta, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Tack så mycket Roger. Väldigt kul att höra och fantastiskt roligt att du kommer och tränar i boxen.
Alltid välkommen :-)

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Jag har kört ett pass om dagen under min semester.
Robert som driver stället är trevlig, kunnig och välkomnande! Passen är utmanande och väl strukturerade.

Jag rekommenderar alla som vill slita och svettas på ett kul sätt att träna på Fit on Lanta

Datum för upplevelsen: april 2018
1  Tack Calle E
FITonLANTA, Owner på Fit On Lanta, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack så mycket Calle. Väldigt kul att du kommer och svettas i värmen med go energi :-)

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Grymt bra box med kunnig och jätte trevlig tränare.
Hög kvalitet på träningsupplägg & en heldel träningsvärk dagen efter

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack lindakarlsson6
FITonLANTA, Owner på Fit On Lanta, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Tack så mycket Linda! Kul att se dig igen och träningsvärk kan jag förstå att du fick :-)
Syns snart igen :-)