Omdömet skrevs 9 mars 2015

Trivsamt fint område, stranden ej överbefolkad, endast tidvattnet som är lite besvärligt. Personalen vänlig och hjälpsam, bra städning. Ganska gott utbud av restauranger i närheten. Inget för choppingfantasten.

Tips för att välja rum: lite olika prisklasser, seafront fin havsutsikt med solnedgång, gardenvilla helt ok.
  • Bodde här: februari 2015, reste som ett par
Tack Monica Ö
Omdömet skrevs 17 februari 2015 från mobil enhet

+ vänlig serviceminded personal, fina solnedgångar från vår altan med havsutsikt, lugn och rofylld atmosfär, rent med städning och byte av lakan och handdukar varje dag, poolhanddukar, bra frukost, Klong Nin stranden jättefin.
- hårda sängar, mindre fin kanal mellan hotell och strand, dåligt med hygienartiklar, dåligt med klädförvaring i rummet, få solstolar och parasoller med skugga, oprivata altaner.

Sammantaget så trivdes vi i alla fall väldigt bra och kommer säkert återkomma då vi uppskattade lugnet och den vänliga personalen!

Bodde här: februari 2015, reste med vänner
Tack Susanne L
Omdömet skrevs 14 maj 2014

Trevlig personal, allt för liten pool med lika litet poolområde, ganska avsides beläget så vill du shoppa finns inte så mycket. Inte så barnvänligt med risk för att falla ned i smutsigt vattendrag mellan hotellet och havet. Stora rymliga rum. Relativt fräscht.

• Bodde här: maj 2014, reste med familjen
Tack lindaelman
Omdömet skrevs 28 januari 2014

Mycket prisvärt boende. Personalen är vänliga och tillmötesgående utan att vara påträngande. Du får vara privat om du vill, något som kan vara skönt om man långligger. Restaurangen har bra mat och jättefin frukost. Boendet är rent och fräscht. En liten trevlig pool dit de dock borde skaffa fler parasoller för att få folk att ligga där. Ett minus för hängbron till stranden, tur det finns ett fast alternativ.

Bodde här: januari 2014, reste som ett par
Tack Mariayogini
Omdömet skrevs 5 februari 2013 från mobil enhet

Lagom litet hotellområde med enkom bungalows. Vi hade havsutsikt från vår bungalow och varje kväll njöt vi av en enastående solnedgång!

Ett litet minus för de två hängbroarna som leder över en kanal till stranden.

Hotellpersonalen jättetrevlig och serviceinriktad.

Kan absolut rekommendera detta hotell!

• Bodde här: januari 2013
2  Tack 12Sommar