“Cozy restaurant and bar”

Cozy Restaurant And Bar
Rankad som nr 11 av 490 Restauranger i Ko Lanta
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Som vanligt jättenöjd med både mat och service. Mycket trevlig personal. Har ätit från både thai och den västerländska menyn. Lika hög klass på bådadera. Kan varmt rekommendera Cozy som verkligen lever upp till namnet

Tack ollereinhold
cozyguesthouselanta, Owner på Cozy Restaurant And Bar, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Tack för ett jättefint omdöme! Vad roligt att höra att du tycker att vi håller standarden hög över tid och också att du gillar båda vår kök/menyer. Särskilt Thaimenyn har genomgått en ganska stor förändring/kvalitetshöjning denna säsongen, kul att den uppskattas! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och varmt välkommen tillbaka! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Kan bara konstatera att Cozy Restaurant and Bar håller samma höga standard som tidigare år. Genuina och smakfulla thairätter och västerländska maträtter samsas på menyn. Testa gärna Laab gai. Något av det godaste jag ätit när det gäller thaimat. Hemgjord glass. Chilichoklad-glassen rekommenderas, även äppelkakeglassen. Fantastiskt trevlig personal som får en att känna sig välkommen

Tack toka52
cozyguesthouselanta, Owner på Cozy Restaurant And Bar, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Tusen tack för en fin recension! Vad kul att du tycker att vi håller hög standard över tid, det vill gärna göra - och kanske t.om bli lite bättre för varje säsong ;-) Chilichokladglassen är inget för den chilikänslige, kul att du gillade den! Varmt välkommen tillbaka! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Fick tips om Cozy Restautant And Bar. Kan bara säga att det stämde och mer därtill! Super god mat (mannen tog cheese burgare och jag paneang curry)och sen deras hemmagjorda glass som efterrätt . Deras lönnsirap/walnötsglass och vit choklad/hallon glass är helt fantastiskt gott. Å en stor eloge till det fantastiska gänget som jobbar där, ni gör ett suuuuper bra jobb med att få gästerna att känna sig välkomna ❤️

Tack elzawille
cozyguesthouselanta, Owner på Cozy Restaurant And Bar, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Vilken fin feedback - tack! Vad roligt att vi uppfyllde era förväntningar och lite till, roligt också att höra att ni gillade både vårt västerländska kök och vårt Thaikök. Vi är i den mest hektiska tiden nu och restaurangen är mer än fullsatt varje kväll, med det kommer en viss utmaning att hålla samma servicenivå som under lågsäsong. Jag är glad att höra att ni tycker att vi lyckades. Varmt välkomna igen! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Restaurangen ligger nära vårt boende och såg trevligt ut. Gick dit tidigare och det var fullt, men vi kunde komma förbi senare och titta. Sagt och gjort, fick sitta i baren i max 10 minuter sedan fick vi ett bord. Servicen var hjälpsam och vänlig. Vi älskar thaimat, men ville testa bacon- och ost burgaren. Vilken fullträff! Hamburgaren måste vara den bästa på Koh Lanta och även i andra delar. Att avsluta med en hemmagjord glasskula av vitchoklad och hallon gjorde att vi gick hem med ett leende på läpparna och väldigt mätta. Rekommenderas om ni är på "Lanta"

Tack Lotta L
cozyguesthouselanta, Owner på Cozy Restaurant And Bar, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Tack Lotta för en jättefin recension, och tack för tålamodet under en kväll då vår restaurang var fullsatt och lite till! Vi vet att man ibland önskar variation till Thaimaten och då behöver det sällan vara krångligare än just en riktigt god burgare - kul att ni var nöjda, med både burgare och glass och service. Varmt välkomna igen! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Fick tips om detta ställe av en släkting som bott på Lanta i några månader för flera år sedan. Det var fortfarande väldigt bra! Trots att de hade stängt den måndagen jag försökte boka bord fick jag svar och fick en reservation till dagen efter. Många svenskar på restaurangen :-). Familjen åt friterad kyckling och två olika sorters hamburgare. Jättegott alltihop! Helt underbart med en riktigt god burgare efter nästan två veckor på Lanta :-).

Tack 464_sah
cozyguesthouselanta, Owner på Cozy Restaurant And Bar, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Tack för en fin recension, det var roligt att vi inte gjorde er besvikna efter era vänners rekommendation. Välkomna åter! Linda/ägare.

Resenärer som tittade på Cozy Restaurant And Bar tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Ban Sala Dan, Ko Lanta
Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Cozy Restaurant And Bar? Berätta vad du tyckte!