“Mycket bra”

Cozy Restaurant and Bar
Rankad som nr 10 av 414 Restauranger i Ko Lanta
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt ställe som gör skäl för sitt namn. Riktigt bra mat och fantastisk personal. Rekommenderas varmt!

Tack Morgan J
cozyguesthouselanta, Ägare på Cozy Restaurant and Bar, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Tack! Vad roligt att du uppskattar vår restaurang, tack också för att du rekommenderar oss på TA - vi blir ju så barnsligt glada för fem bollar här ;-) Välkommen igen! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Vi testade deras ost & baconburgare! OMG va god den var!!! Tyckte det var ett riktigt mysigt ställe som levererade, tummen upp från oss

Tack Maria Ö
cozyrestaurantandbar, Ägare på Cozy Restaurant and Bar, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2018

Tack Maria för en glad recension :-) Roligt att ni gillade vår burgare och Cozy överhuvudtaget. Vi gillar "upp-tummar" och glada gäster, välkomna tillbaka! Linda/ägare.

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och service! Anders och Linda har helt klart hittat ett koncept för alla smaker. Litet och familjärt! Absolut värt en omväg!
När man vill ha lite mat som vi svenskar känner igen är detta det perfekta stället. Anders i köket är mästerlig på att hitta rätt smaker. Personalen tar hand alla gäster och får alla att känna sig riktigt välkomna.

Tack henrik7611
cozyrestaurantandbar, Ägare på Cozy Restaurant and Bar, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Tack Henrik för ett jättefint omdöme! Vad roligt att du gillade Cozy, mat och service. Vi tycker om att ha ett litet ställe, just för att kunna hålla det familjärt och överskådligt, det är roligt att höra när våra gäster tycker att vi lyckats. Du är varmt välkommen tillbaka! Linda och Anders med personal.

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Mycket bra och vällagad mat , dock bör man boka bord här om man vill få plats. Maten är mycket vällagad och god. En topprestaurang dock en restaurang som är dyrare än normalt, men väl värd pengarna.

Tack Ronny R
cozyrestaurantandbar, Ägare på Cozy Restaurant and Bar, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Tack Ronny! Vad roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Nu när högsäsongen går mot sitt slut brukar det gå bra att få plats utan bordsbokning, men ja - vill man vara helt säker på att få rum är det bra att boka. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på TA! Linda/ägare

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Vi var en familj med barn på 5 år. Barnen åt hamburgare som kändes bra för att vara på koh Lanta. Förrätterna med toast skagen var mycket god. Jag åt fiskrätt till huvudrätt som var fräsch och god. Personalen var bra på engelska och serviceinriktade.

Tack Essadiki
cozyrestaurantandbar, Ägare på Cozy Restaurant and Bar, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Tack Essadiki för att du delar dina upplevelser om vår restaurang på tripadvisor. Välkommen igen! mvh Linda/ägare.

Resenärer som tittade på Cozy Restaurant and Bar tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Cozy Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!