“Nära till allt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Nära till allt”
Omdömet skrevs 8 februari 2017 för en vistelse i januari 2017

Alldeles brevid finns möjlighet att handla förnödenher, boka turer, bra restauranger. Perfekt, och bekvämt läge.
Två sovrum med dubbelsäng, på olika plan, passar bra för två par eller familj med lite äldre barn. Även två badrum, även om det nedre bara har kallt vatten i duschen.
I byggnaden med allrum " kök " finns det mesta man behöver, om man inte ska laga mat. Ett rejält kylskåp, kaffebryggare, vattenkokare, microvågsugn.
Däremot ingen spis/ugn, men det saknade vi inte.
Städningen innan vi kom kunde ha varit bättre.
Det som kunde ha varit bättre var att man hade ersatt trasiga vinglas, så det fanns för fyra. Vi saknade också solsängar för fyra, det fanns bara två.
En sval, ren pool finns att doppa sig i. Den togs hand om på bästa sätt.
Trädgårdsgången och altanen var skräpiga och sandiga, de sopade och spolade vi av själva.
Belysningen i trådgården mot havet funkade inte. Det gjorde att man inte kunde nyttja baksidan lika mycket på kvällstid.
Vi fick bra och snabb respons av ägaren på det som kunde åtgärdas och ses över.
Det behövs dock några små förbättringar/investeringar innan vi kan ge bästa betyg till dem.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
harmswort ...
Zejtun, Malta
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 12 januari 2016 för en vistelse i december 2015
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Young Children
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera