“Underbart läge, mycket bra boende och barnvänligt.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
16 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
jdino75
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Underbart läge, mycket bra boende och barnvänligt.”
Omdömet skrevs 9 mars 2017 för en vistelse i februari 2017

Jättebra boende, rent och fint. Ett perfekt boende för oss som var en familj på 2 vuxna och 3 barn i åldrarna 11, 10 & 4 år.
Läget var helt underbart med stranden precis utanför huset, samt en stor pool så att man kunde tillgodose alla i familjens önskemål.
Vi har varit i Koh Lanta vid tre olika tillfällen och på andra stränder, men detta blev vår favorit då det är lugnt och avslappnat och med många bra och genuina restauranger just runt hörnet.
Vi hoppas verkligen att vi får chansen att komma tillbaka!

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
mar 9 2017
Tack för värmande och fina orden. Ni är jättevälkomna tillbaks.
Danielsso ...
Göteborg, Sverige
“Daniel”
Omdömet skrevs 17 februari 2017 för en vistelse i februari 2017

Vi hade en superhärlig vistelse i 2 veckor i huset vi hyrt. Huset var perfekt för oss som familj (2 vuxna och 2 småbarn). Väl omhändertaget område med bra pool och havet precis intill. Vi hoppas verkligen vi får möjligheten att återvända hit igen!

NielsenKE
1 omdöme
“Lantas klart bästa boende”
Omdömet skrevs 6 februari 2017 för en vistelse i januari 2017

Jag inser att det mesta redan har skrivits, men det tål att upprepas för de som ändå tvekar. Ja, det är precis så överdrivet bra som det påstås. Omgärdade av trevliga och hjälpsamma grannar, fantastiska restauranger och välskötta omgivningar gjorde detta boende hela vår semester. Vi bodde där under tre veckor med en 1-åring och en 6-åring och i efterhand inser vi att de dagar vi bara tillbringade på området, tillhör de mest minnesvärda på hela semestern. Poolen och nya kamrater lockade båda barnen mer än stranden och med all service ni kan tänka dig runt hörnet, försvann alla incitament till utflykter gradvis. Nu ska ni ändå bege er ut och se och göra allt som Koh Lanta erbjuder, men då kan ni vara tryggt förvissade om att det är väldigt skönt att komma "hem" till Lanta Sunset Residence.

Svar från företaget
feb 6 2017
Tack för dom fina orden. Vi känner oss hedrade av att få ha så trevliga gäster som ni.
jemparuu
Nivå 3 Skribent
8 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Lugnt och stillsamt”
Omdömet skrevs 23 januari 2017 för en vistelse i oktober 2016

Vi hade en så skön semester i detta lugna paradis precis vid havet. Huset var perfekt för oss. Vi njöt av lugnet och de stilla solnedgångarna.

Ulli W
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
“Paradiset”
Omdömet skrevs 15 januari 2017 för en vistelse i december 2016

Har hyrt hus tre år i rad och bara älskar stället. Stor fin pool, 25 meter till havet och bra restauranger i närheten. Området är otroligt välskött och husen håller bra standard. Vi kommer återkomma!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera