“Lugnt och stillsamt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
16 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Lugnt och stillsamt”
Omdömet skrevs 23 januari 2017 för en vistelse i oktober 2016

Vi hade en så skön semester i detta lugna paradis precis vid havet. Huset var perfekt för oss. Vi njöt av lugnet och de stilla solnedgångarna.

Ulli W
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
“Paradiset”
Omdömet skrevs 15 januari 2017 för en vistelse i december 2016

Har hyrt hus tre år i rad och bara älskar stället. Stor fin pool, 25 meter till havet och bra restauranger i närheten. Området är otroligt välskött och husen håller bra standard. Vi kommer återkomma!

Carina L
1 omdöme
“Toppensemester!”
Omdömet skrevs 13 januari 2017 för en vistelse i december 2016

Helt fantastisk läge precis vid stranden med fenomenal utsikt från terassen med solnedgångar att minnas. Vi blev mycket imponerande av poolen och vi och våra tre barn tillbringade många timmar där! Lanta Sunset Residence är mycket bra för barnfamiljer och par m.m. Vi lärde känna flera grannar som också hyrde hus där. Vi rekommenderar detta ställe.

Fredrik W
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fina villor i härligt läge”
Omdömet skrevs 5 januari 2017 för en vistelse i december 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Perfekt läge med stor och fräsch pool i bästa läge 25 meter från havet. Härliga solnedgångar och mysiga strandrestauranger längs den 2km långa Klong Kong stranden. Stranden är stenig vid lågvatten men för den som som söker paradisiska stränder finns det många härliga alternativ när Kong. Vi kommer gärna tillbaka igen!

borruds
Stockholm, Sverige
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Real Thailand”
Omdömet skrevs 29 april 2016 för en vistelse i februari 2015

En fantastisk kombination av det verkliga Thailand och semesterparadis. Området är bra planerat med en stor gemensam saltvattenpol och havet ytterligare 30 meter bort. Går man ner på stranden är första Thairestaurangen bara 50 meter bort, sen ligger de på rad. Och då snackar vi riktiga Thairestauranger, inte västerländska kopior.
Vi åkte förstås runt en del på Lanta, men stranden Koh Klong Beach är unik just för genuint Thaistuk, finns inte nån annanstans på Lanta.
Jag kommer tillbaka, garanterat.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Området
Resegrupp: Med partner
Rekommenderas för:
Äldre resenärer Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera