“Lugnet själv”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet

Nivå 3 Skribent
9 omdömen
“Lugnet själv”
Omdömet skrevs mars 22 2016 för en vistelse i Februari 2016

Underbart boende med närhet till hav, strand och pool. Om man dessutom hyr moped så är friheten stor att ta sig runt på ön på egen hand!
Huset hade skön skugga på altan som var behövligt under vissa stunder då solen låg på som mest. Gillade även att det fanns två toaletter så dottern kunde ha sin egna och jag och sonen delade på en. Poolen ligger underbart till med härlig utsikt över havet. Dessutom gillar jag att poolen var djup på vissa ställen. Att ligga på poolområdet med en drink i handen när solen gick när är som sammet för själen.
Den enda nackdelen som finns är saknaden av wifi som kunde vart skönt att ha, vet att några hus har detta men inte där vi bodde.
Hoppas vi ses igen!!

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: poolområdet
Gillade minst: saknaden av Wifi
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Anna G
Mölnlycke, Sverige
Nivå 2 Skribent
8 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Kanon!”
Omdömet skrevs mars 16 2016 för en vistelse i Februari 2016

Mycket fräscht område med fantastisk pool. Hus av hög standard. Stranden är stenig men med poolen precis vid havet gör det inte något. Trevliga gäster i området och fantastiskt bemötande av ett par som bor där på heltid. Vi kände oss väl omhändertagna.

Hur lätt var det att boka verksamheten? Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten?
Hotellets skick på det stora hela Sängar och madrasser
Kök och redskap Rent badrum
Andra lokaler och bekvämligheter Service
Gillade mest: Poolområdet och känslan i området
Resegrupp: Storfamilj
Rekommenderas för:
Personer med funktionshinder Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Z2361KCmo ...
Ko Lanta, Thailand
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Monica”
Omdömet skrevs mars 4 2016 för en vistelse i Februari 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ett helt fantastiskt boende. Rent grönskande och en enastående, alltid ren och fin pool.
Dessa hus kan varmt rekommenderas.

Resegrupp: Med partner
Rorjesus
Ko Lanta, Thailand
1 omdöme
“Paradiset på jorden:-)”
Omdömet skrevs februari 21 2016 för en vistelse i Februari 2016

Helt fantastisk utsikt från altanen med solnedgång varje kväll ,poolen helt klart den bästa jag har sett på alla ställen jag bott på i Thailand !!!! Vi reste med barn och det är jättebra plats att vara med barnen på och trevliga grannar överallt,rekommenderas varmt :-)

Resegrupp: Make/partner
Lynn J
Nivå 3 Skribent
7 omdömen
3 omdömen om hotell
“Underbart”
Omdömet skrevs december 10 2015 för en vistelse i December 2015

Lugnt och trevligt. Bra standard i husen. Stor härlig pool och en supernajs beach med många små thaiställen.

Standard Rum
Läge Renlighet
Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera