“Väldigt väl underhållet och trevligt läge”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
20 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 hjälpsamhetsröster
“Väldigt väl underhållet och trevligt läge”
Omdömet skrevs 9 januari 2017 för en vistelse i december 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ligger i ena änden av Long Beach, med gångavstånder till flertalet restauranger, 7eleven samt apotek.
Radhuset vi bodde i var jättefint och välstädat. Två våningar med gott om plats. På taket finns en trevlig terrass perfekt för kvällsdrinken. Servicen i restaurangen och receptionen är jättebra och de vill väldigt gärna hjälpa till. Vi bokade en båttur där och allt fungerade perfekt.
Stranden direkt nedanför Sainaam är inte så bra för bad, men gå 100 meter bortåt, så har du perfekt sandstrand och bad.
Städningen är perfekt, men på såna här ställen tycker även kackerlackor om att vara. Vi märkte att när vi hade terrassdörren nere öppen på kvällstid, så smet de rackarna in (och de är inte små direkt). Håll dörrarna stängda kvällstid, så slipper ni få oväntat besök...
Sainaams restaurang serverar jättebra frukost och de har även riktigt kaffe. Underbart! Det är inte direkt billigt att bo på Sainaam, men det är också väldigt bra.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera