Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Vi har bott här flera gånger o tycker det passar oss perfekt! Läget är jätte bra med fin sandstrand. Hotellet har solstolar o parasoller, bar o restaurang precis vid stranden. Inget stort hotell med enbart ca 20 bungalows. Mysigt då personalen lär känna gästerna fort. Massage direkt vid stranden o det bokar man i receptionen så man slipper hantera pengarna på plats.
Yoga finns runt hörnet o andra restauranger på både kort o lite längre avstånd längst med stranden.

Rummen har bra AC o kylskåp, hårtork, strandhanddukar som byts varje dag. Rummen är super fräscha, sängarna sköna o städningen varje dag klanderfri.
Hotellet ligger lugnt då det inte ligger vid gatan. Personalen är verkligen hjälpsam o trevlig och alla försöker göra så att man har en härlig vistelse.
Vill man dyka ligger Dive&Relax precis vid receptionen o varje morgon ger sig grupper iväg för att dyka.
Behöver man boka transfer från flygplatsen i Krabi till hotellet fixar hotellet det o vi betalade 2600 bath för 4 pers. Billigare än vad det kostar att boka på flygplatsen.

Hit kommer vi gärna tillbaka fler gånger!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Nina189839
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Helheten, kommer gärna tillbaka igen,
Bra service, bra frukost, trevlig personal, utmärkt massage, god mat, tänker på miljön dvs plockar rent varje dag på stranden även vid lågsäsong
Här kan man njuta av sin semester
många tummar upp för detta ställe

Bodde här: augusti 2017
1  Tack MonicaW1732
Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

Toppen mysigt ställe med mycket god mat som thai, mexikanskt och västerländskt. Personalen var gulliga och hjälpsamma som alltid i Thailand. Om jag åker till Koh Lanta igen kommer jag definitivt att åka dit och äta igen.

Bodde här: januari 2017, reste med vänner
1  Tack Cia J
Omdömet skrevs 21 mars 2016

Castaway är "hemma" på Koh Lanta för oss. Bra läge vid stranden. Välskött och mysig trädgård. All personal är trevliga och hjälpsamma. Rena fräscha bungalows. Här njuter man av solnedgången på hotellets restaurang Beachcomber eller i baren Mad Bull Beachbar. Vi älskar det här stället.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
1  Tack Ingela P
Omdömet skrevs 3 januari 2016 från mobil enhet

Ett riktigt mysigt hotell precis vid stranden long beach. Rena fräscha rum och bra frukost och trevlig personal. Hotellets absolut bäst egenskap är dess läge och att de erbjuder solbäddar och liknande på stranden för deras gäster. Trevlig resturang där man kan skåda den fantastiska solnedgången

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack 147victorh