“Utsökt indisk mat”
Omdöme om MAHARAJA

MAHARAJA
Rankad som nr 90 av 408 Restauranger i Ko Lanta
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Smakade som hemma i Sverige. Vi tog chicken tikka masala med vitlöks naan där brödet bakades på gatan i en speciell ugn. Mycket gott och vällagat.

Tack Jonas A

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Om man tröttnar på Thaimaten men ändå vill äta asiatiskt så besök gärna den här restaurangen i Saladan. Kanonbra mat med indisk dragning. Kryddigt och mustigt. En av dom bättre jag besökt på Lanta.

Tack Tomas Ö
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt butter chicken och lamb Masala. Både rätterna var mycket goda. För barnens skull gjorde de maten utan styrka. Lite dyrare än vanliga thailändska restauranger, men absolut värt priset.

Tack Niklas L
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal, vi åt chicken curry och chicken tikka masala. Det godaste vi ätit av det indiska köket. Rekommenderas! Inte för dyrt men inte billigt heller.

Tack Patrick B
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Verkligen en smakupplevelse.
Vi har hit och åt flera gånger under våran bröllopsresa och man blev aldrig missnöjd!

Tack Anna D

Resenärer som tittade på MAHARAJA tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt MAHARAJA? Berätta vad du tyckte!