Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Vi avslutade våran vistelse i Thailand med 3 nätter här, det var som att ha semester på semestern. Vi bodde i bungalow nr 5, vi tyckte den var helt ok, vi såg havet från våran veranda. Bästa läget var nog 1-3 som låg precis på stranden. Det fanns solstolar med parasoll som tillhörde boendet, relax beach var inte så stor, mycket koraller, bad skor att rekommendera. Frukosten bestod av flera menyer, jag hann prova 3, kanon frukost. Vi åt även lunch och middag där, jätte gott. Personalen jätte trevliga även ägarna som var ett svenskt par. Bungalowen var smakfullt inredd, mjuka sängar, jätte skönt! Saknade en papperskorg i rummet. Rekommenderar detta boende om man vill ha lite lyx och lugn och ro.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 130maris
Lazy Bungalows, Owner på Lazy Days Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2020

Thank you so much for your lovely review and for taking the time to write about us. We really appreciate your kind words. Hope to see you again!

Omdömet skrevs 11 februari 2019 från mobil enhet

Om ni verkligen söker ett ställe som både är mycket lugnt o avkopplande ställe så är detta perfekt för alla vuxna Fantastisk personal och mycket god mat på den lilla men mysiga restaurangen. Vi fick några riktigt bra dagar här i början av vår resa och kommer gärna tillbaka nästa gång igen❤️

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack Eleonore K
Caroline G, Owner på Lazy Days Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2019

Thank you so much for your lovely review, we are looking forward seing you again! It was a pleasure to host you :-)

Omdömet skrevs 24 november 2018 från mobil enhet

Lazy Days är en lisa för både kropp och själ. Efter 6 nätter i vår fina thaiinspirerade bungalow och lata dagar på solsängen känner vi oss ordentligt utvilade. Restaurangen är mycket bra med fantastiska frukostpaket att välja mellan. Vi åt även många luncher och middagar där som var superba! Stranden är inte så lång, men man går enkelt till Long Beach om man vill. Särskilt tack till personalen som var familjära och mycket serviceminded.

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack elisabethf803
Caroline G, Owner på Lazy Days Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2018

Thank you so much for your wonderful review! We appreciate your kind words and we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

Omdömet skrevs 20 november 2018

Detta boende är relativt litet (nio bungalows) men mycket bra utformat, organiserat och skött. Här ligger fokus på komfort, omsorg om gästerna och på många små detaljer. Vi valde att stanna sex nätter och kunde inte ha det bättre. Här är (likt på stora delar av Koh Lanta) lugnt med en ganska kort strand men som ändå har några små restauranger och barer. Bästa maten äter man mycket sannolikt på Lazy Days egen restaurang.

Rumstips: Tre bungalows ligger precis vid stranden och övriga strax bakom.
Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack TommyGForsberg
Caroline G, Owner på Lazy Days Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2018

Tack för ert fina omdöme, det uppskattar vi! Vi är glada att höra att ni trivdes hos oss och jag hoppas att ni kommer tillbaka till oss igen.

Thank you so much for your nice review, appreciated! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again.

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Efter vistelser på både Koh Kradan o Lipe avslutar vi vår semester på denna fantastiska Resort på Relax Beach. Supermysiga bungalows vänlig personal o fantastisk mat. Semesterns absolut bästa frukostar. Helt klart ett säkert kort om man vill ha lugn o ro o ändå nära till Saladan om man vill få lite shopping!

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack evakP2547BM

Tack för ert fina omdöme, vi blir så glada att höra att ni trivdes hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka till Lazy Days, det var ett nöje att ha er här.

Varma hälsningar