Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Lanta Old Town på
från 50,77 US$
Mer information
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Intressant och fina gamla byggnader. Vi gjorde en oneday-trip runt ön med moped och stannade ett par timmar. Värt ett besök. Enda jag saknade, hittade inte suvenirer med ”old town” logo. Kunde tex vara en bild på de gamla vackra husen eller nåt annat specifikt för old town.

Tack marianM3058AY
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Gammal mysig stad, med bra shopping för souvenirer, kryddor och kläder. Väl värt några timmars besök. Stranden var inget att ha.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack ingertrip
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Perfekt liten by för dagsutflykt om man vill röra på sig. Många butiker har fasta priser som ligger under det man kan pruta sig till i Saladan. Skönt att handla då om man vill slippa eländigt prutande. Inget bra ställe för bas däremot.
Peter o Åsa Stockholm

1  Tack V7595APpetert
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Moppeturer tog oss till Lanta Old Town två gånger. Mysiga restauranger på pålar. Många båtturer utgår härifrån.

1  Tack ulrika1966
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Lanta Old Town upplevs som väldigt litet med en gata för shopping, och en pir ut i havet. Det är dock väldigt mysigt och bra priser på allt jämfört med t.ex. Saladan på norra Koh Lanta. Inga påträngande säljare. Flertalet fina restauranger med havsutsikt. Rekommenderas varmt som kontrast till turiststränderna! Går utmärkt att promenera med barnvagn.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack pzychedelix