Omdömet skrevs 21 mars 2018

Vi besökte Twin Lotus under tre veckor i februari och början i mars i år. Lika fantastiskt i år som tidigare år ! Underbar och serviceinriktad personal i alla lägen. Alltid ett leende på läpparna.Generalmanager Conny är mycket serviceinriktad,löser alla ev. problem. Fantastiska rum/villor i alla kategorier,rent och snyggt. Alltid välstädat. Kan rekommenderas varmt till alla .Kommer garanterat tillbaka !! 5/5 stjärnor
Ulf o Carina Strauss, Karlskrona

Tips för att välja rum: Beach front villa , Garden villa är fantastiska
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack ulfstrauss55
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Dear ulfstauss55

Kind regards

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt ställe, man kan inte annat än ladda batterierna här. Trevlig personal, rent, god mat. Stoort plus att dom hade solstolar på stranden och havet var jättebra bad skön botten och lagom långgrunt...

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
2  Tack eva a
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Dear eva a

Best regards
Delete Response

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Twin Lotus
Det är andra gången vi är här och det var ett kärt återseende. Hotellet har gjort en uppryckning sen senast, små detaljer är fixade till det bättre, frukosten är bättre, allt kändes lite bättre än sist. Vi hade bokat en garden villa men blev uppgraderade till en Garden deluxe villa. Vi älskade den. Perfekta förvaringsutrymmen för alla saker och kläder. Världens skönaste och bredaste säng . Fantastisk AC. Wifin fungerade ok men inte perfekt.
Det finns gott om solstolar på stranden och polen, så det räcker åt alla.
Bäst av allt med Twin Lotus är den 5 stjärniga servicen. Helt fantastisk!
Vi kommer igen! Tack!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack MariaM13

Dear MariaM13

Thank you so much for your excellent review of Twin Lotus Resort & Spa,

Thanks also for you comeback again for the second time

I will be sure to share your positive feedback with the entire team.

We all look forward to welcome you back again next year.

Best regards
Delete Response

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Twin Lotus starkaste kort är den fina stranden i direkt anslutning till hotellet. Stranden är lugn och skön. Inte en massa vattenskoters som kör omkring. Strandbaren tar väl ut lite för höga priser. Rent ut sagt svindyrt
Ett annat triumfkort är renholdet på rummen exelent every day.
Sen är det lite svært att sitta på verandan/plattingen och slappa av i dessa förbannade plaststolarna.
Hadde nog lite större förväntningar på Tvin Lotus

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack diver123346

Dear diver123346

Thank you so very much for your review of your stay at Twin Lotus Resort.

Please read assured that all feedback is reviewed carefully and accepted as constructive, we will certainly address the points made in your review in an effort to keep improving.

Thanks again for your review

Kind Regard

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Fint hotell. Lite synd att det första man ser när man kommer in på hotellområdet är två dammar framför receptionen som är fulla med alger,
detta drar ner första intrycket av hotellet MEN det är jättebra service på hotellet och läget är superbra vid bästa stranden nära allt. Vi bodde i en strandvilla med egen liten uteplats och med utsikt över strand och hav bara 10 meter framför oss. Moderna rum med sköna sängar, men gillar du inte höga kuddar så ta med en egen!! Fräscht badrum. Trådlös högtalare på rummet är innovativt och en kaffemaskin med kapslar är lite extra.
Frukosten är inte den bästa vi upplevt i Thailand, men det är bra och med allt man behöver. Kunde göras bättre genom att ha bättre juicer och trevligare sätt att presentera maten på, hela matsalen känns lite konferensrum och kan göras "mysigare" med lite tyg, växter och snygga uppläggningsfat
Träningsrummet är ganska litet men
det finns allt man behöver med både konditionsmaskiner och fria vikter.
Wifi fungerar dåligt på området.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Jessinerja
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear Jessinerja

Thank you so much for your nice review of Twin Lotus Resort & Spa,

I will be sure to share your positive feedback with the entire team

Kind regards