“Bästa matupplevelsen på Lanta”

Yang Garden Restaurant
Rankad som nr 1 av 414 Restauranger i Ko Lanta
Kök: Grill, Europeiskt, Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Beskrivning: Yang restaurant är öppet kvällar 18:00-22:00 och stängt tisdagar.Vi stänger restaurangen för lågsäsong 1 april- Bokning av bord rekomenderas.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldsklass! Vilken matupplevelse! Missa inte. Vi var två vuxna och ett barn-10 år! Alla var väldigt nöjda med mat och tillbehör. Gott vin, husets och cocktails!

Tack Frida M

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra, var där tre gånger under våran vistelse. Maten och servicen är utmärkt. Är välbesökt och kan vara fullt. Men vi var där i mars månad och det gick alltid bra att få ett bord. Drivs av ett svenskt par som har enligt mig lyckats riktigt bra.

Tack Magnus L
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Ett litet krypin som tog en stund innan vi hittade! Service var på topp! Förutom att dem hade fantastisk mat och vin, såg personalen till att vinglaset aldrig var tomt! Vi avslutade kvällen med en himmelsk efterrätt, kaffedrink och lämnade vårt lilla paradis med ett leende på läpparna! Missa INTE denna restaurang!!!

Tack Maria Ö
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Allt var toppen helt otrolig mat. Verkligen värt ett besök. Lyxmat till bra priser. Trevlig personal och mysigt ställe

Tack famdomp
Omdömet skrevs 10 mars 2018

När ni kommer till Koh lanta måste ni besöka denna restaurang maten är helt fantastisk, men beställ bord innan för den är välbesökt.

Tack Madeleine H

Resenärer som tittade på Yang Garden Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Yang Garden Restaurant? Berätta vad du tyckte!