“Lugn”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag var övertygad om att stränderna skulle vara fyllda med turister men inte :) Väldigt lite folk, jättefint vatten och vita fina sandstränder.
För att ge nåt negativt så är det inte snorkelvänligt för att det bara är sandstrand :)

Tack Peter L

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Härlig sandstrand. Ingen trängsel alls. Finns en del bra restauranger, bl.a San´s Sun Set.
Finns dock inga solstolar vilket är ett litet minus, men vattnet är rent och klart.

Tack Anadem
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

En strand som har det mesta! Trevliga restauranger, lagom med människor och inte så långgrunt. Stranden är ca. 3 km lång och bjuder på mer liv och rörelse i den norra delen, men är lugnare i den södra. Då det ligger en nationalpark längs en del av stranden som inte får bebyggas så känns det inte överexploaterat. Vi älskar Long Beach!

Tack Daniel M
Omdömet skrevs 16 mars 2018

En verkligen bra strand med klart vatten och fin sand synd ärr att man inte får ha liggstolar på stranden !

Tack Haneis
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 mars 2018

Vi hade en kanon dag med goda vänner på stranden, god mat Chang och mycket bad. Där skulle jag kunna bo nästa gång.

Tack Madeleine H

Resenärer som tittade på Long Beach tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Long Beach? Berätta vad du tyckte!