“Vilket ställe! Otroligt trevlig”
Omdöme om Kung Restaurant

Kung Restaurant
Rankad som nr 32 av 489 Restauranger i Ko Lanta
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vilket ställe! Otroligt trevlig och dedikerad personal, och det ser man inte överallt. God mat till bra pris och de bjuder även på frukt. Välj mellan att sitta utomhus eller inomhus med AC. Toalett finns

Datum för besöket: februari 2020
Tack 132elvirah

Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt två gånger på Kung Restaurant, smaklig thai food och trevlig personal. Färsk frukt gratis efter maten.

Tack SonjaR671
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Bra ställe för den som är vegan! Pratade med ägaren som förstod direkt och förklarade hur de lätt byter ut fisksåsen och annat. Åt grön curry med tofu.

Tack Ewed37
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Supertrevlig ägare, bjuder på frukt både före och efter, billigt gott och bra service! Idag åt vi kycklingsallad vårrullar hamburgare och räkor i chili och lök. Mums!

Tack solen77189831
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Vi har under vår resa ätit där tre gånger. God mat även för en familjemedlem som äter veganskt. Väldigt prisvärt. Miljön är inte lika bra men här helt ok.

Tack Leo-sweden64

Resenärer som tittade på Kung Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Kung Restaurant? Berätta vad du tyckte!