Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde inte på hotellet.
The food, service, stämningen allt var riktigt bra!! Finns inget att klaga på.
Grillbuffé för 1600 THB/person, en flaska vin ca 1200 THB. Flip flop ok shorts och en piké/skjorta funkar som klädsel.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack vanke2016
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Dear Vanke2016
Thank you for the nice ratings and thank you for selecting to stay with us.
Sunny regards from all @ Pimalai

Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

Underbart hotell som krönte avslutningen av vår 'island hopping' från Koh Lipe till Koh Lanta. Hotellet ligger intill en bergssluttning med en underbar utsikt från de övre delarna. Riktigt bra restauranger dessutom. Helt enkelt kanon på alla sätt.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Batte1
Omdömet skrevs 30 november 2015

Mycket mysig resort, bra personal, underbar strand, goda drinkar i strandbaren.
Enda negativa upplevelsen var fine dining på 7 seas resturant. fick skicka tillbaka förrätten då den inte gick att äta Oerfaren personal.
Men men , de andra enklare resturangerna var bättre

• Bodde här: november 2015, reste med familjen
2  Tack Volfram
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2015

Thks for nice review overall & currently updated the cuisine at the seven seas restaurant. Sunny rgds from All. Franck

Omdömet skrevs 11 mars 2015 från mobil enhet

Fantastiskt 40 års present från min fru. En liten semester i semestern med fantastiska miljöer, service, boende, utsikt och spa behandlingar. Har ni möjlighet så lägg gärna en natt eller mer här. Ni kommer inte ångra er.

Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack Mattias S
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2015

Der Matthias S - thanks for great review and glad to read both enjoyed very much your time with us.
Sunny Rgds. Franck

Omdömet skrevs 5 april 2014

Vi checkade in och fick rum 119. Det var ett fint rum men en usel balkong. Nära rummet finns en generator som brummar sängen är inte heller bra. Vi blev uppgraderade till rum 308. En jättefin bungalow vid stranden med utedusch. Vi blev så glada och personalen gjorde allt för att vi skulle känna oss nöjda. Vi åt frukost på Seven Sea, underbart vackert och väldigt gott. Personalen gör ett väldigt bra arbete där.
Servicen på stranden är bra med handdukar, vatten och smakbitar med frukt.
Spaavdelningen håller hög klass.

Tips för att välja rum: Bo inte i rum 119.
  • Bodde här: mars 2014, reste som ett par
2  Tack S0lveig
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2014

Thank you for review; sorry for the AC noise on the first room - and actually thank you for letting us know and so we can fix it. Glad to read you enjoy all after that. Sunny Rgds from Lanta. Franck