Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

Underbart hotell som krönte avslutningen av vår 'island hopping' från Koh Lipe till Koh Lanta. Hotellet ligger intill en bergssluttning med en underbar utsikt från de övre delarna. Riktigt bra restauranger dessutom. Helt enkelt kanon på alla sätt.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Batte1
Omdömet skrevs 30 november 2015

Mycket mysig resort, bra personal, underbar strand, goda drinkar i strandbaren.
Enda negativa upplevelsen var fine dining på 7 seas resturant. fick skicka tillbaka förrätten då den inte gick att äta Oerfaren personal.
Men men , de andra enklare resturangerna var bättre

Datum för vistelsen: november 2015
2  Tack Volfram
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2015

Thks for nice review overall & currently updated the cuisine at the seven seas restaurant. Sunny rgds from All. Franck

Omdömet skrevs 11 mars 2015 från mobil enhet

Fantastiskt 40 års present från min fru. En liten semester i semestern med fantastiska miljöer, service, boende, utsikt och spa behandlingar. Har ni möjlighet så lägg gärna en natt eller mer här. Ni kommer inte ångra er.

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack Mattias S
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2015

Der Matthias S - thanks for great review and glad to read both enjoyed very much your time with us.
Sunny Rgds. Franck

Omdömet skrevs 5 april 2014

Vi checkade in och fick rum 119. Det var ett fint rum men en usel balkong. Nära rummet finns en generator som brummar sängen är inte heller bra. Vi blev uppgraderade till rum 308. En jättefin bungalow vid stranden med utedusch. Vi blev så glada och personalen gjorde allt för att vi skulle känna oss nöjda. Vi åt frukost på Seven Sea, underbart vackert och väldigt gott. Personalen gör ett väldigt bra arbete där.
Servicen på stranden är bra med handdukar, vatten och smakbitar med frukt.
Spaavdelningen håller hög klass.

Rumstips: Bo inte i rum 119.
Datum för vistelsen: mars 2014
2  Tack S0lveig
franck d, General Manager på Pimalai Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2014

Thank you for review; sorry for the AC noise on the first room - and actually thank you for letting us know and so we can fix it. Glad to read you enjoy all after that. Sunny Rgds from Lanta. Franck

Omdömet skrevs 17 oktober 2013

Fantastiskt härligt, lyxigt alldeles underbart vid Pimalai stranden, den sista stranden längst ner söder på Lanta. Vi hyrde bungalow med 2hus på tomten, så barnen fick ett eget hus att husera i...och vilka bungalows!!! På kvällen kom de in och strödde Rosblad över vår dubbelsäng...så romantiskt! Underbar terräng, med hängbroar och lianer inpå knutarna. Poolområdet är läckert med pooler med "overflow" som rinner ner mot Indiska oceanen! Jacuzzi och sprutande lejongap. Se upp nere på stranden för de ulliga larverna som trillar från träden längs hela muren... Caterpillar...det bränns och svider rejält. När du ändå är där...passa på att äta på Restaurant Same, same but different... men se till att inte vara vrålhungrig, då det oftast är väntetid. Ligger bara någon minut från Pimalai Resort... Supermysigt!

Rumstips: Finns bara bra bungalows!
Datum för vistelsen: december 2012
Tack Nilla O