“Mycket god falafel”

Rankad som nr 85 av 443 Restauranger i Ko Lanta
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag åt deras Falafel wrap och den var fantastiskt god :) Lite lätt syrade grönsaker i lyfte det verkligen. Trevlig personal med bra engelska. Väl värt ett besök

Datum för besöket: mars 2018
Tack 765peterl

Omdömet skrevs 11 mars 2017

Vi besökte dels bokhandeln, där de sålde böcker på olika språk, bl.a. Svenska till förmånliga priser. Restaurangen var ut mot vattnet i pålhuset. Lugn, skön stämning och god mat.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Mona K
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Mysigaste stället för lunch på hela Lanta enligt oss. Fantastiskt goda fruktshakes. Hemmagjord falafelsallad i Pitabröd/wraps to die for! Papayasallad med kyckling är också en favorit. Missa inte detta ställe!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Martin L
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med utsikt över kanalen. Har även en affär med begagnade pocketböcker sorterat i olika språk. Deras Chicken Cashew var väldigt god men höjdaren var nog deras Chicken Massaman som min dotter åt. Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Asa W
Omdömet skrevs 29 mars 2016

Förutom läget precis vid havet är menyn på Catfish något helt extra. Deras Herb Chicken glömmer man ALDRIG! De har också en Barbeque Chicken med en makalös chililime sås som man bara inte kan sluta äta fast munnen småbrinner.
Den här restaurangen är en av de bästa i världen under förutsättning att man beställer rätt mat. Hamburgare är inte rätt, precis som på 95% av Thailands övriga restauranger.
Ta någon kyckling, fisk, skaldjur eller fläskrätt istället! Laab Gai är också en stark favorit.

Datum för besöket: december 2015
Tack Magnus A

Resenärer som tittade på Catfish Bookshop & Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Catfish Bookshop & Restaurant? Berätta vad du tyckte!