Öppet i dag: Stängt
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

från 128,53 US$
Mer information
1924 av 732 omdömen
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Tack vara bra guidning och instruktör Markus Eriksson med tålamod och lugn så klarade man att ta certifikat Open Water utan problem.
Ett väl ordnat dykcenter med god kunskap för att göra dig till en säker dykare.
Där säkerhet och bra underhållen utrustning är A och O , ett toppen bra båt crew som hjälper dig på båten, de är goda ambassadörer som värnar om våra värld där under ytan på bästa möjliga sett.

Tack 88zandraa
lantad, Owner på Lanta Diver, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Tack så jättemycket!! Vi blir så glada för att höra att du är nöjd med oss!!! Grattis till ditt cert och happy bubbles!

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Perfekt dag. Proffsigt, roligt, säkert och spännande. God mat samt extremt trevlig och kunnig personal.

Tack Resort35208223132
lantad, Owner på Lanta Diver, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Hej! Tusen tack! Vi är väldigt glada över att du är så nöjd! Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Jag och min fru gjorde en 3 dagar Open Wather kurs hos Lanta Diver. Lina (våran svenska instruktör) var helt fantastik! Våra ute dyk dag 2 och 3 var på olika ställen och vi fick se massor av olika fiskar i alla möjliga storlekar. Hade även turen att se en leopardhaj!
Vi kan verkligen rekommendera lanta diver om du/ni funderar på att ta ett dykcertifikat!

Tack 88billie
lantad, Owner på Lanta Diver, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Hej! Grattis till ditt OWD -cert och tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen

Kristin och team Lanta Diver

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Dyk på Koh Haa tillsammans med familjen. Bra väder och fina fiskar. Inga valhajar men många fina fiskar ändå.

Tack Stargaist
lantad, Owner på Lanta Diver, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2020

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 25 januari 2020

mycket trevlig tur med jättebra guider och god mat. Nick var med och tog jättefina foton på oss och naturen under vattnet. mycket fina fiskar och koraller. Vi så bland annat svartnade revhajar, leopardhaj och bläckfiskar.
tack för en härlig tur!

Tack majan333333
lantad, Owner på Lanta Diver, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2020

Hej! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen!

Kristin och Lanta diver team