“Mycket god mat med trevlig upppassning.”

L. Maladee Restaurant
Rankad som nr 34 av 420 Restauranger i Ko Lanta
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket familjär stämning med utsökt mat.Fick vänta på maten men vad gör det när man har semester och man kika på alla människor som efterarbete in ock man också ka n se på inredningen och känna av stämningen.Trevlig personal informerade

Tack Mats S

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

God och vällagad mat, bra service från personalen. Trevlig och mysig inredning. Jag har bara bra saker att säga om vårt besök.

Tack Loouiissee
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Ligger vid en gata men med ganska begränsad mängd trafik. Inga barnstolar är ett stort minus. Maten vi serverades var god och servicen förhållandevis snabb. Ganska stökigt inne på restaurangen och det kändes lite hetsigt. Notan kom in innan man hade serverat alla gästers dessert t.ex. enda stället där de skyltat med hummer vi den här årstiden vilket var ett plus även om prislappen var rejäl.

Tack maka1231
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Åt fisk och andra thairätter som inte var så speciella. Restaurangen ligger vid vägen i en trång gata.

Tack Essadiki
Omdömet skrevs 23 februari 2018

En ganska välbesökt resturang. Extriören lovar mer an vad dom kan leverera till smaklökarna. Beställde in kycklingfile med pepparsås. Ja det blir som ungefär när man fixer det snabbt hemma i köket.

Tack diver123346

Resenärer som tittade på L. Maladee Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt L. Maladee Restaurant? Berätta vad du tyckte!