Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Detta Hotell har allt o lite till Bästa o trevligaste personalen , underbar mat mm .
Vi har alltid bokat Pool access (room 1115)samma rum varje år ,då vi gärna startar morgonen med en simtur i poolen . Jättefina rum städning superbra , alla toalettprodukter man behöver finns , gratis vatten på glasflaskor samt väldigt bra priser i Minibaren . Frukosten som serveras är i världsklass finns ingenting som saknas och gör det så kan man bara säga till .Senaste besöket var i Dec 2016 . När vi anländer till Hotellet så brukar vi få invänta Vichit ( General Manager ) som kommer och pratar lite och ser till att allt är under kontroll även detta år .. Skillnaden var att denna gång hade han uppgraderat oss , Ocean villa med Pool vilket var helt fantastisk .... Så jag kan bara lyfta på hatten än en gång för detta fantastiska Hotell och deras personal som gör allt för att du ska trivas . Vi syns snart igen Crown Lanta .
Anette o Tomas Dec 2016

Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack anetteo244
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Anette and Tomas - thank you so much for your visits year after year. We very much enjoy seeing familiar faces time and time again. Thank you also for sharing your experience - it's lovely to hear how much you love everything from the breakfast and room to the friendly service. We look forward to seeing you again soon!

Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat med en alldeles fantastisk service av väldigt trevlig personal. Ligger på ett högt läge så man sitter nästan i trädkronorna när man äter. Området är väldigt kuperat så man får god motion.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack BirgittaJan S
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2018

Thank you so much for sharing your experience - we love to hear how much you enjoyed both the staff and our views. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

•Pool access room•
Allt var över förväntan, rummet var stort med bra stor säng. Pool från rummet är att rekommendera. Mycket bra utsikt från restaurangerna och underbar reagge bar med egna bås. Framförallt var personalen otroliga, allt från välkomnandet till spa och städning full pott. Självklart val av hotell vid nästa trip till koh Lanta!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack uemyrans
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

We love to hear you'll be back and recommending the resort to others! Thank you also for sharing your experience - we love hearing you enjoyed everything from your pool access room to the friendly team members. See you again soon!

Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Det här hotellet var bäst av de 4 vi bodde på i Thailand. Jättefina rum, fräscha badrum, fina poolområden, jättegod mat i restaurangen och god frukost. Personalen är jättetrevliga och hjälpsamma. Det är långt att gå mellan rum och pool/resturang men då får man skjuts runt hotellområdet om man inte orkar gå.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack efl12345
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2017

Thank you so much for sharing your experience and for choosing Crown Lanta! We love to hear that you fully enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the future!

Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell med riktigt bra läge!
Personalen var superbra, och vi blev uppgraderade till en Pool Villa. Den var lyxig och jättefin. Vi stannade faktiskt varje dag vid våran egen pool, där vi solade och badade.

Restaurangen på kvällen var jättebra, detta gäller även roomservicen, både mat och service!

Frukostrestaurangen hade ett stort utbud och var fräsch och mycket god.

Spat däremot var dock en besvikelse. Jag gjorde en "Happy Feet"-behandling. Pedikyr och skrubb.
Det negativa var för det första att jag fick min behandling i entrén, så man satt inte bekvämt, och var inte avslappnad, då både personal och gäster gick in och ut.

Mitt nagellack som jag fick målat på tårna blev redan efter 20 minuter dåligt. Det kletade och började flagna, så kunde faktiskt dra av allt lack efter 40 minuter. (Då det inte längre var fint).
Hade dem använt ett bättre lack, UV-lampa (istället för en hårblås?) så hade det nog varit bättre.
Personalen var trevliga inne på spat, men var som sagt inte nöjd med min behandling. Trots det dåliga resultatet så betalde jag 1200 baht. Ett överpris för mig då jag inte var nöjd.

Men överlag, ett fantastiskt hotell som jag kommer rekommendera vidare! Hade till och med gärna bott där några dagar till om jag hade kunnat!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack SophieEndr
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017

Sophie - thank you so much for sharing your experience at Crown Lanta. We regret to hear you did not fully enjoy your spa experience and are working on changing the location of the pedicures per your comment, as we do agree having the treatment in a private room would be more relaxing. We do, however, love to hear you enjoyed your pool villa and the service from our staff! We again thank you for taking the time to share.