“Lugnt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Lanta Klong Nin Beach Resort
Rankat som nummer 86 av 171 B&B/värdshus i Ko Lanta
Omdömet skrevs januari 8 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal både i receptionen och på restaurangen. Rent och snyggt på rummen. Stor pool som uppfyllde alla kriterier. Mysig känsla snarare än lyxig.

Ligger precis intill stranden.. Restaurangutbudet var inte så stort men maten runt omkring var i toppklass! Vi var väldigt nöjda med vår vistelse.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack AochD

Omdömet skrevs februari 4 2015 från mobil enhet

Det var helt ok boende .Frukosten inget vidare. Men Bap med personal är väldigt trevliga och hjälpsamma. Ett par dar i veckan kör dom dykkurser i poolen. Vi bodde här 2012 och nu hade de byggt till med fler rum och en ny restaurang. Klong Nin stranden är i vårt tycke den bästa och lugnaste stranden på Koh Lanta

Bodde här: Februari 2015
Tack Conny R
Omdömet skrevs mars 26 2014 från mobil enhet

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Supergod mat i restaurangen. Mysiga och fräscha bungalows, badrummet är ett anslutande uterum som kan vara besvärande för en del men vi tyckte det var mysig. Stor fräsch pool. Kan definitivt rekommendera detta hotell!

Bodde här: Mars 2014, reste med vänner
Tack eikonpeikon
Omdömet skrevs augusti 28 2013

Ett fint hotell med bara bungalows, utomhusbadrum vilket kan vara jobbigt om man är lite högljudd. Dom städar rummen varje dag och byter lakan var tredje. Pollen tenderar att bli lite varm men havet är 75 meter bort. Det finns en terass utanför varje bungalow som endast ligger i skuggan av träd, är för varmt att sitta där på dagen.

Restaurangen serverar mest frukost eftersom den inte är speciellt mysig. Finns gott om restauranger i närheten

Tips för att välja rum: Rummen mot poolen känns lite mer öppna eftersom man slipper en bungalow framför sig.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
Tack Johan L
Omdömet skrevs februari 24 2013

Till och börja med måste jag säga att vi tillhör dem som tyckte att detta ställe såg precis lika fint ut som på bilderna och det blev vi positivt överraskade av.

Häftigt med "utomhus" badrum, väldigt fint var det. Visst var det myror på rummen, men kom igen - detta är Thailand och vissa saker får man helt enkelt ta, inga problem bara man inte lämnar kakor framme! :)

Jättefint rum, fin fin himmelsäng, ja den var HÅRD, men man vande sig. Finns massage vid poolen också för ett helt ok pris. Vi utnyttjade aldrig poolen, men den såg fin ut.

Trevlig och hjälpsam personal var det också, hjälpte oss med taxi och allt möjligt.
Frukosten är väl inte den bästa frukosten man ätit i Thailand, men den var helt ok!

Bra beläget tycker jag, inte långt till stranden alls bara över vägen. Massa restauranger runtomkring. Någon nämnde att man stördes av alla möjliga ljud, det gjorde inte vi och jag är ändå extremt lättväckt.

Sammanfattningsvis ett härligt ställe.

• Bodde här: Februari 2013, reste som ett par
Tack Nikki F
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Ko Lantahotell
Lanta Paradise Beach Resort
Nr 63 av 240 i Ko Lanta
135 omdömen
Visa priser

Besökt Lanta Klong Nin Beach Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Lanta Klong Nin Beach Resort

Adress: 324 Moo 6 Koh Lanta Yai, Ko Lanta 81150, Thailand
Region: Thailand > Provinsen Krabi > Ko Lanta
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 86 av 171 B&B/värdshus i Ko Lanta
Prisklass: 281 kr - 538 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Lanta Klong Nin Beach Resort 3*
Antal rum: 43
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, HostelWorld, Agoda, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Lanta Klong Nin Beach Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Lanta Klong Nin Beach Hotel Ko Lanta

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?