• Fri parkering
Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 40 US$/natt.

MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Frukost ingår
Lanta Resort(Ko Lanta)
  • Fri parkering
Long Beach Chalet(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
TripAdvisor
  • Fri parkering
Pimalai Resort and Spa(Ko Lanta)
  • Fri parkering
Layana Resort and Spa(Ko Lanta)
Omdömet skrevs 4 februari 2015 från mobil enhet

Det var helt ok boende .Frukosten inget vidare. Men Bap med personal är väldigt trevliga och hjälpsamma. Ett par dar i veckan kör dom dykkurser i poolen. Vi bodde här 2012 och nu hade de byggt till med fler rum och en ny restaurang. Klong Nin stranden är i vårt tycke den bästa och lugnaste stranden på Koh Lanta

Bodde här: februari 2015
Tack Conny R
Omdömet skrevs 26 mars 2014 från mobil enhet

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Supergod mat i restaurangen. Mysiga och fräscha bungalows, badrummet är ett anslutande uterum som kan vara besvärande för en del men vi tyckte det var mysig. Stor fräsch pool. Kan definitivt rekommendera detta hotell!

Bodde här: mars 2014, reste med vänner
Tack eikonpeikon
Omdömet skrevs 28 augusti 2013

Ett fint hotell med bara bungalows, utomhusbadrum vilket kan vara jobbigt om man är lite högljudd. Dom städar rummen varje dag och byter lakan var tredje. Pollen tenderar att bli lite varm men havet är 75 meter bort. Det finns en terass utanför varje bungalow som endast ligger i skuggan av träd, är för varmt att sitta där på dagen.

Restaurangen serverar mest frukost eftersom den inte är speciellt mysig. Finns gott om restauranger i närheten

Tips för att välja rum: Rummen mot poolen känns lite mer öppna eftersom man slipper en bungalow framför sig.
  • Bodde här: mars 2013, reste som ett par
Tack Johan L
Omdömet skrevs 24 februari 2013

Till och börja med måste jag säga att vi tillhör dem som tyckte att detta ställe såg precis lika fint ut som på bilderna och det blev vi positivt överraskade av.

Häftigt med "utomhus" badrum, väldigt fint var det. Visst var det myror på rummen, men kom igen - detta är Thailand och vissa saker får man helt enkelt ta, inga problem bara man inte lämnar kakor framme! :)

Jättefint rum, fin fin himmelsäng, ja den var HÅRD, men man vande sig. Finns massage vid poolen också för ett helt ok pris. Vi utnyttjade aldrig poolen, men den såg fin ut.

Trevlig och hjälpsam personal var det också, hjälpte oss med taxi och allt möjligt.
Frukosten är väl inte den bästa frukosten man ätit i Thailand, men den var helt ok!

Bra beläget tycker jag, inte långt till stranden alls bara över vägen. Massa restauranger runtomkring. Någon nämnde att man stördes av alla möjliga ljud, det gjorde inte vi och jag är ändå extremt lättväckt.

Sammanfattningsvis ett härligt ställe.

• Bodde här: februari 2013, reste som ett par
Tack Nikki F
Omdömet skrevs 25 december 2011

Snygga rum, coolt med utomhusbadrum men så otroligt smutsigt och orent över hela anläggningen. Vi fick be dem städa om vårt rum.

Poolen var skitig och full med löv och en död groda.

Mörk och trist restaurang.

Ser snyggt ut på ytan men känns inte omskött.

• Bodde här: november 2011, reste med familjen
1  Tack petrajankov