Omdömet skrevs 2 februari 2020

Min första vistelse i Thailand. Bokade kombo-resa så första veckan var på Amantra. Hotellet låg precis på stranden, helt underbart att bara kunna öppna dörren och gå rätt ner till stranden/havet. Om du är ute efter en skön och lugn semester så är detta helt rätt. Personalen var supertrevlig. Enda jag kan påpeka om är att det var lite dåligt utbud på frukosten och oerhört lyhört då man hade en bungalow vägg i vägg med en dörr emellan. Hade själv dock tur med grannarna, men hade nog varit jobbigt om man hade barnfamilj eller festande personer vägg i vägg. Om jag åker till Thailand igen så åker jag absolut tillbaka

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 172emme1
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Jag var här med min kille, fantastiskt läge precis vid havet. Vi hade vårat rum i bungalow precis vid poolen. Utsikt över havet, väldigt fint vid solnedgång. Stort utbud på menyn vid mat, ibland dröjde det något att få sin mat men personalen var trevlig och hjälpsamt trots dålig engelska.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 465matildak
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Bilderna visar inte verkligheten. Vi blev tilldelad rum som vi blev besvikna över, bemöttes dåligt av chefen på hotellet när vi försökte prata med honom. Läget på stället och poolen var fin. Stranden var också fin.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Tinafager
Omdömet skrevs 25 februari 2019 från mobil enhet

+ Bra läge och det går att hyra mopeder på stället.
- Usel service och personalen både dricker och röker på under arbetstid. Samt att de har noll koll på drinkar.
- Dålig Wifi täckning.
- Kan inte rekommenderas.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Thorbjörn A
Omdömet skrevs 24 januari 2019 från mobil enhet

Strandnära, lugnt och trevlig personal.
Något slitna bungalows, extremt lyhört!
Frukosten enformig, tråkigt när det finns så mycket lokalt att bjudna på.
Städning och service på toppnivå, vi är nöjda.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack litenk