“Trevlig strand med bra restauranger ”
Omdöme om Kantiang Bay

Kantiang Bay
Rankad som nr 6 av 50 saker att göra i Ko Lanta
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs januari 5 2017 från mobil enhet

Besökt kantiang bay i januari och hade en trevlig dag! Bra restauranger omkring och fint att bada. Det var inte heller så mycket folk på stranden vilket vi uppskattade!

Tack Victwast

Omdömet skrevs maj 25 2016

Vi tyckte att Klong dao och long beach var lite tråkiga när man kommer från mer kuperad miljö som i Ao nang. Vi frågade en av personalen på hotellet vilken stand han tyckte var finast och han rekomenderade Kantiang beach. Så vi hyrde en moped och körde dit (ca 3 mil) vilket vi även gjorde efterföljande dagar.

Tack Anton W
Omdömet skrevs mars 22 2016

Kantiang Bay ligger i den södraste delen av Ko Lanta och har en strand som bara ser på film. Det finns goda snorklings möjligheter med korallrev på norra sidan av stranden. Perfekt för nybörjare, barnvänligt och man behöver inte lägga massa pengar på guider. På stranden hittar du minst två väldigt trevliga restauranger/barer, Same same och Why Not. Rekomenderas för gott käk och avspänd atmosfär.

2  Tack abbagge
Omdömet skrevs mars 16 2016 från mobil enhet

Fin strand, härlig restaurang (same same but different). Det finns dock ingen direkt skugga förutom på restaurangen, vilket fick korta ner besöket här. Vi föredrog bamboo bay son ligger något mer söder ut.

Tack emeliebarrfeldt
Omdömet skrevs februari 15 2016

Ännu en fin strand, som alltid på Koh lanta slipper man irriterande försäljare .Kantiang beach kantas av strandrestauranger grönska och några få hotell.Båtlivet är lite livligare här än på många andra stränder.

1  Tack Nyhondan

Resenärer som tittade på Kantiang Bay tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Kantiang Bay? Berätta vad du tyckte!