Lanta Resort(Ko Lanta)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
  • Fri parkering
Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 40 US$/natt.

Long Beach Chalet(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Layana Resort and Spa(Ko Lanta)
  • Fri parkering
Lanta Miami Bungalows(Ko Lanta)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Bodde här i 16 nätter i familjebungalow. Rent och snyggt med helt underbar och hjälpsam personal. Deras hund Becky var en favorit hos våra barn. Maten är helt underbar och om ni äter här skall måste ni prova Papillon Pad Thai. Godast på Koh Lanta.
Tack Tony för en helt underbar vistelse.
Ses på SRF.
Staffan, Malin, Victor och Villiam

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
2  Tack Staffan A
Tony P, Owner på Papillon Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hej och stort tack för ett fantastiskt omdöme, och att du tog dig tiden att skriva det! :-)

Det är härligt att läsa hur bra ni trivdes och hur ni uppskattade oss i personalen, maten och förstås Becky med. Det var ett rent nöje att ha er boendes hos oss, och att serva och hjälpa en så trevlig familj som er är aldrig svårt och kommer helt naturligt för oss alla.
Vi hoppas på ett kärt återseende framöver, och om inget annat så ses du och jag förhoppningsvis på SRF. ;-)

Tack än en gång för att ni valde att bo hos oss och för ditt fina omdöme, och hälsa övriga familjen så gott från oss alla! :-)

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra restaurang som lagar väldigt varierande och vällagad mat.
Restaurangen ligger i en väldigt ljummen miljö med bra läge till taxi. PAPPILON hade även fina bungalow i olika format. Ca 200 meter till underbara longbeach.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Tony N
Tony P, Owner på Papillon Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej och tack för ett riktigt bra omdöme, och att du tog dig tiden att skriva det! :-)

Jag vet inte vad TripAdvisor anser om att du lagt ditt omdöme på våra bungalows istället för på restaurangen (vi har separata profiler, Papillon Bungalows och Papillon Restaurant), men du ska veta att det är högst uppskattat att läsa hur mycket ni gillade vår mat, och vårt ställe i övrigt. ;-)

Det var kanontrevligt att träffas, och ses vi inte på Koh Lanta igen så ses vi troligtvis i Sverige istället, då det ju visade sig att vi kommer från samma stad och möjligheten är ganska stor att vi "springer" på varandra där någon gång framöver. :-)

Tack än en gång och Bästa Hälsningar,

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde på Papillon i årskiftet 2017/2018. Det var vår fjärde resa till Koh Lanta men första gången vi bodde här. Kan verkligen rekommendera detta place. Rent o snyggt inget onödigt lux. Trevlig personal o verkligen serviceminded. Vi bodde här i sex nätter o åkte sen vidare till Koh Lipe.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Jonas E
Tony P, Owner på Papillon Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Hej och stort tack för ett riktigt bra omdöme, och för att du tog dig tiden att skriva det! :-)

Riktigt skönt att läsa hur ni upplevde er första vistelse här hos oss, och att ni kände att ni blev väl omhändertagna. Jag tror våra gäster i största allmänhet uppskattar vår trevliga personal, goda service och vår avslappnade atmosfär med genuina Thailändska influenser, och att de förhoppningsvis inte heller förväntar sig lyxen tillhörande ett 5-stjärningt hotell när de väl kommer hit. ;-) Det här är enormt viktigt för oss och vi känner att vi verkligen kan implementera den känslan hos våra kära gäster, vilket vi ofta får bekräftelse på via eminenta forum som det här. Vi som äger Papillon kan inte nog beskriva hur stolta vi är över vår fantastiska personal, och med så trevliga gäster som vi faktiskt har så är det inte mycket kvar för oss att önska, utan det känns verkligen som att både våra gäster, vår personal som trivs att arbeta hos oss och vi, ägarna får ut det mesta av allt här på Papillon.

Jag hoppas ni hade en fantastisk vistelse även på Koh Lipe efter att ni lämnade Papillon och Koh Lanta.

Tack så mycket än en gång och vi hoppas på ett kärt återseende i framtiden! :-)

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här 3 nätter utav våra tre veckors semester i Thailand och hade faktiskt önskat att bo här mycket längre! Direkt trivdes vi när vi klev in i receptionen för att checka in, då ägaren Tony kom och presentera sig för oss. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Frukosten och maten var suverän, riktigt duktig kock! Bungalowsen var fräscha och moderna. Stranden låg nära, bara några minuters mysig promenad dit.
Vi vill mer än gärna bo här igen om vi reser tillbaka till Koh Lanta. /Patrik och Sabina

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack SabinaSK
Tony P, Owner på Papillon Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2018

Hej och stort Tack för ett riktigt bra omdöme och för att ni tog er tiden att skriva det! :-)

Det är härligt och läsa att ni skulle viljat stanna mycket längre och vi hade också önskat att ni gjort det, men ni får helt enkelt komma tillbaka och bo längre hos oss framöver istället. ;-) För oss är tillfredsställelsen total när våra gäster förmedlar den känslan som ni just gjort, och när vi vet att vi kunnat bidra till att göra våra kära gästers semester till en bättre upplevelse. Det är förstås också trevligt att ni uppskattar oss, frukostarna, maten som våra duktiga kockar lagar och omgivningen. Jag tyckte ju som jag sa att det var något bekant och när ni då berättade att vi träffades på Sea Sun Bar (som tyvärr inte finns kvar på Longbeach längre) förra säsongen så gick det upp ett liljeholmens, och det var riktigt trevligt att träffa er igen. Förhoppningsvis så ses vi framöver och får mer tid över till att bekanta oss med varandra ytterligare.

Tack än en gång och ta väl hand om er! :-)

Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Mysigaste stället på koh lanta?
Fin o fräsch bungalow med allt man behöver.
Otroligt trevlig personal med ägaren Tony i spetsen
Väldigt härlig o familjär stämning!
God mat Goa drinkar fin pool och bara ett par minuters promenad till stranden
Åker vi tillbaka till koh lanta kommer vi absolut bo här igen❤

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Camilla A
Tony P, Owner på Papillon Bungalows, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Hej och ett stort tack för ett riktigt bra omdöme, och givetvis för att du tog dig tiden att skriva det! :-)

Inte illa och läsa din inledningsfråga "Mysigaste stället på Koh Lanta?", och det värmer verkligen att ni tycker det varit så härligt och familjärt, och givetvis att ni är nöjda med både personalen och mig med. ;-) Som jag skrivit många gånger tidigare så är det aldrig svårt att vara trevlig och serviceinriktad mot så trevliga gäster, utan det känns bara naturligt att kunna serva och hjälpa till så gott det går. Det känns fantastiskt att få den responsen för något som känns så naturligt för oss, och då vi är en ganska liten resort så känns den familjära atmosfären aldrig långt borta med alla de trevliga gästerna vi får hit som väljer att bo hos oss. Det som ibland kan kännas jobbigt är att ta farväl av gästerna, och då blir det alltid extra trevligt när vi ser att också många är återkommande.

Vi hoppas på att ni kommer tillbaka och bor hos oss, och vi tackar än en gång för det fina omdömet! :-)