“Direkt på stranden ”

Tiw Lay Restaurant
Rankad som nr 161 av 489 Restauranger i Ko Lanta
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Direkt på stranden
Vi åt middag en kväll. In det bästa stället vi åt på men ok. Det finaste var eldshowen som vi bjöds på under måltide.som vi

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack ChriRob

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Vi var där nu....satt 45 minuter innan vi fick beställa mat,
då jag gått och påtalat detta....Vi fick beställa vår dricka och maten(Hot Pan)...:MEN efter TVÅ TIMMAR fick vi nog och sa till att vi bara betalar för drickan...kyparen menade att de andra oxå fått vänta två timmar, när vi gick därifrån. Vi är där för två år sedan och var väldigt nöjda, men restaurangen verkar ha stora problem med beställningarna för det var likadant vid lunchtid då andra klagade oxå.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FreRab
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat till bra priser. Jättetrevlig personal. Mysigt läge vid stranden. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2019
Tack LHJ1963
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Suveränt ställe med jättegod mat. Och väldigt trevlig personal.
Och läget är perfekt efter stranden!
Finns även massage och resebyrå (inrikes/utflykter) på samma ställe. Vi bokade resan tillbaka till Krabi där, och snorkel utflykt.
Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2019
Tack ka776
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Vi har ätit här nu flera dagar, både lunch och middag och de här människor vet precis hur man ska ge både bra service och laga otroligt bra thaimat (vi är grymt kräsna på mat)
Det här är en pärla som inte skall missas!
Prisvärt dessutom!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack X9006NUcarolinac

Resenärer som tittade på Tiw Lay Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Tiw Lay Restaurant? Berätta vad du tyckte!