“Rekommenderas ”
Omdöme om Global Local

Global Local
Rankad som nr 38 av 414 Restauranger i Ko Lanta
Beskrivning: En svensk restaurant i Klong Dao, Koh Lanta. Vi serverar köttbullar, raggmunk, skagen, Gravad lax förutom en Thai meny och Serious burgers. Välkomna!
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och bemötandet toppklass!!! Deras internationella mat rekommenderas starkt. Krögaren är gotlänning!!!

2  Tack Per B

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Så fort man kom in i restaurangen blev man välkomnad med ett stort leende och engagemang och detta trots att det var fullt med gäster. Burgaren var fantastisk. En av de bästa på Lanta. Vi gillade verkligen idén med smakprov på dippsåser och pickles-fatet. Beställde även in ”tre svenskar” som var magisk. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse på Global Local!

1  Tack Sofie S
Omdömet skrevs 21 mars 2018

En fantastiskt restaurang. Trevlig personal och bemötande. Helt otroligt goda hamburgare. De bästa vi ätit på Koh Lanta.

1  Tack Katarina Å
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Hade läst om denna restaurang på TripAdviser att dom skulle ha fantastiskt god mat. Vi gjorde ett besök där jag och min man och måste säga att vi blev verkligen inte besvikna. Fantastiskt goda burgare med tillbehör gjorde att man njöt av maten till 100%. Personalen och "Ola som var svensk" var väldigt trevliga och såg till så alla gäster hade det bra, var nöjda och belåtna. Det här är en restaurang jag varm rekommenderar om man är på koh Lanta.

2  Tack Catharina A
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Som den burgarälskare jag är, är det lite av en sport att bryta av den lokala maten med att hitta resmålets bästa burgare.

Efter test av de tre ”huvudaktörerna” på ön är det ingen tvekan om att Global Local tar hem segern med hästlängder.

Perfekt stekt saftigt kött, frasigt gott bröd, en mängd olika tillbehör och en uppläggning av alltihopa som gör att bara åsynen får det att vattnas i munnen på den hamburgerfrälsta.

Lägg till en trevlig, fräsch lokal, serviceminded, uppmärksam personal och en ägare som minglade och såg till att alla hade det bra, så har du den perfekta hamburgerupplevelsen.

Ska du bara äta en burgare under din Lantavistelse - ät den på Global Local!

2  Tack Jenny A
Ola P, Owner på Global Local, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Tack för en positiv recension.
Vi är glada när våra kunder är nöjda.
Hoppas vi få fler tillfällen att ses.

Resenärer som tittade på Global Local tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Global Local? Berätta vad du tyckte!