“Utmärkt mat och service”
Omdöme om N and N Restaurant

N and N Restaurant
Rankad som nr 136 av 490 Restauranger i Ko Lanta
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang som hade många gäster. Här hamnade vi av en slump. Maten var mycket god och smakrik. Snabb service. Vällagat och gott.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack ChriRob

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Trevlig och bra restaurang med god service och bra priser, alla i familjen inkl våra 3 barn hittade något gott att äta. Rekommenderas !

Datum för besöket: december 2019
Tack LARS_EMANUELSSON
Omdömet skrevs 1 februari 2019 från mobil enhet

Fick bra hjälp då menyn var lite krånglig (äter inte kött)=fick väldigt god Massaman med tofu serverad i kokosnöt. Så gott!!

Datum för besöket: februari 2019
Tack AnneliL118
Omdömet skrevs 28 januari 2019

Den här restaurangen besökte vi 2 gånger under den vecka vi spenderade på Ko Lanta. God mat och mycket trevlig och omtänksam personal.

Datum för besöket: januari 2019
Tack PennyJennny
Omdömet skrevs 28 december 2018 från mobil enhet

Vi åt vår frukost på N&N alla dagar vi var på Lanta. För 150 THB fick man två toast, smör och marmelad, vita bönor i tomatsås, stekt potatis, bacon, skinka, korv, färsk melon och ananas, tomat och kaffe/the. Jättegott och mycket mat. Personalen är supertrevliga! Ligger på huvudgatan där man åker ner till Sunset bar på Long Beach. Enda nackdelen var att man inte kunde byta ut kaffet mot juice. Annars toppen!

Datum för besöket: december 2018
Tack 885emmag

Resenärer som tittade på N and N Restaurant tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt N and N Restaurant? Berätta vad du tyckte!