“Fantastiskt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mikael R
1 omdöme
“Fantastiskt”
Omdömet skrevs 3 februari 2020 för en vistelse i januari 2020

Helt underbar villa med fantastisk sjöutsikt. Stora fina sovrum med sköna sängar. Köket är utrustat med allt man behöver. Poolen är ljuvlig med stora relaxytor runtomkring.Insynsskyddad egen tomt som är välskött, bra med 4 solsängar och andra sköna sittgrupper. Man kan välja mellan sol eller skugga. Bra med en toalett på nb vid poolen. Allt är rent och fräscht.Närhet till bra restauranger. Stranden ligger bara 80 m från huset. Man kan inte ha det bättre på semestern.

Datum för vistelsen: januari 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
11 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 31 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera