Omdömet skrevs 22 december 2017

Mycket fin beskrivning på Deturs hemsida som knappt stämde överens med verkligheten. Slitet hotell, långt borta från havet med väldigt liten badstrand och obefintlig plats för att bada. Var tvungen att använda Radisson Blue område för att doppa sig i havet, slitna strandhanddukar och dålig mat på strandkafeet. Pommes friterades flera gånger om, samt vildfåglar i närheten av både råvaror och färdigt lagad mat: ohygieniskt. Huvudrestaurangen på hotellet var stängd, mycket folk fick trängas inne i matsalen utan att få ett bord att sitta vid. Enkel kost, som man blir fort trött av, dålig variation. Odrickbara lokala viner, samt pulverjuicer av konstiga färger som ska föreställa apelsin, äpple och Gud vet vad, massor av bakverk som är gjorda av samma sort deg och inte alls goda. Man möts av matos vid ankomsten till matsalen, dålig ventilation. Personalen gör sitt bästa och försöker leverera så gott det går. Personalen som stekte ägg och pannkakor slickade sig om fingrarna vid spisen, äckligt! Krav på långbyxor för herrar under middag upplevs obefogad med tanke på skolmatsalskänsla och matens kvalité. Mycket dålig internetuppkoppling. Tummen ner...

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
1  Tack Vassilina O
Ismail A, General Manager på Parrotel Aqua Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Dear Vassilina O,
Thank you for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here.
We appreciate your feedback as this is our best resource for improving guest services.
Thank you again for your valued comments and we hope to have an opportunity to serve you again.
Sincerely,
General manager at Park Inn by radisson Sharm El Sheikh Resort

Omdömet skrevs 15 februari 2013

Detta hotell är jätte fint, väl-byggt och med extremt bra service! Trevliga anställda var det också! Fina rum, pooler, och lobby. Jätte roliga shower på kvällarna och dom bjöd på något nytt hela tiden. Spontana dansuppvisningar vid polen och trevliga pratstunder bjöd dom också på. Nära till strand och shopping. Både vuxna och barn hade jätte kul! Dit kommer vi verkligen åka igen!

• Bodde här: februari 2013, reste med familjen
Tack Linnea95
Omdömet skrevs 10 maj 2012

Härlig vecka med trevligt ressällskap ! Den bästa service man kan tänka sig. Rummet var rent och fint, vi hade en mycket duktig lokalvårdare, Reda, som gjorde figurer av handdukar och badlakan på sängarna varje dag.Tyvärr ingen hiss, och fyra våningar upp, att tänka på om man är lite handikappad.Helt underbar personal.Väldigt skramligt i matsalen, som skulle kunna avhjälpts med lite gardiner, och nåt ljudisolerande på väggarna.

Tips för att välja rum: Tänk på om du är lite handikappad och går dåligt, att det inte finns hiss (4 vån).
  • Bodde här: maj 2012, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
Tack Kristina W
Omdömet skrevs 1 april 2012

På Park Inn finns ingen glass till barnen. För att få glass måste man ta badbussen (alternativt promenera) från systerhotellet Radison Blue. Glassen finns enbart vid strandbaren på Radison Blue och endast mellan kl 11-12.

• Bodde här: mars 2012, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
Tack Inger S
Omdömet skrevs 23 mars 2012

Haft en helt underbar vecka på detta hotell. Kanonservice av alla, lokalvårdare, restaurangpersonal och bartenders.
Vår lokalvårdare Mohammed var en fantastisk konstnär som kunde skapa allt möjligt med våra badlakan, överraskning varje eftermiddag när man kom upp från poolside.
Vårt rum hade en härlig utsikt över poolerna och restaurangen.
Maten var toppen, alltid något som passade och nygrillat vid i stort sett varje måltid.
Tröttnar man på lunchbuffén kan man gå till snacksbaren vid vattenlandet och få en egendesignad pizza i "take away-kartong" och inta lunchen vid poolen.

Ett litet, men ack så jobbigt minus är ljudnivån i matsalen/restaurangen. Har man problem med bullrig nivå får man välja att inta sina måltider vid borden ute för inne går det inte att sitta.

Bartendrarna i poolbarerna var härliga och serviceminded. +++ till El-Sayed som fick oss att känna oss som kungligheter.

Tyvärr var poolerna iskalla, så det blev väldigt lite badande för oss.

Kan bara rekomendera detta hotell, och det är absolut inte sista gången vi besöker detta!!!
Tack & på återseende alla vänner på Park Inn, Nabq

Tips för att välja rum: Välj utsikt mot poolerna framför hotellet....
  • Bodde här: mars 2012, reste som ett par
1  Tack SharmingSheik