Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 949)
Filtrera omdömen
3 949 resultat
Medlemsbetyg
2 474
1 008
291
100
76
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 474
1 008
291
100
76
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 949 omdömen
Omdömet skrevs 27 februari 2013

Marknadsfört som femstjärnigt men färg och annat flagnar... Mat är trist och till och med den så kallade Red Sea a la carte restaurangen serverar frusen fisk... Personalen är för det mesta trevlig men ganska långsam med sin service. Dålig engelskförståelse gör att de oftast missar något vid beställningen av mat på "Beach Grill" strandrestaurangen. Där kan man bla beställa Chicken Fajitas och då får man typ en femtedel av en kycklingfile. Beställde även en Ceasar Sallad första dagen, då fick jag två kycklingsmulor. Vi åkte hit för sol, värme och vila och det har vi i alla fall fått.

Rumstips: Beror på vad man vill. Vi hade ett rum långt borta från reception. Där är ljud från receptionsbyggnad mm mindre störande.
Datum för vistelsen: februari 2013
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack OlaGarfieldsson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Saleh S, Front Office Manager på Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018
Google-översättning

Dear Our Valuable Guest,
First of all we would like to thank you very much for taking the time to post your experience and feedback to evaluate our services. Second of all we would like to convey our deepest apologies for the late reply due to an extreme makeover we made in all hotel service aspects in the following:
- All swimming pools were recently renovated in a very high standard that meet all guest expectations.
- Implementation of a complete and a professional standard which will definitely be convenient for all guests in all of our aspects.
- New staff members who ensure that our guests are enjoying memorable and unforgettable stay.
- We are delighted to invite you once again at your hotel Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh to taste the birthplace of luxury and to enjoy a memorable and unforgettable experience where all hotel teamwork will be delighted to be at your service. Once again we appreciate your valued confidence you have placed in Cleopatra Luxury Resort, and we are looking forward to welcoming you very soon.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 januari 2013

Vi åkte med Apollo och var där en vecka med 3 småbarn( 2,4,6 år). Hotellet är trots sina 3 år ganska slitet. Stranden var OK, men de bästa solstolarna "paxades" till folk som mutade strandkillen. Maten var medioker, frukosten var ganska bra men lunch och middagarna var ibland ganska dåliga. Endast en barnpool och en halv vuxenpool var uppvärmda de andra var iskalla.
Hotellet uppfyller ej sina 4+ stjärnor.

Datum för vistelsen: januari 2013
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack 45Mare
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Saleh S, Front Office Manager på Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018
Google-översättning

Dear Our Valuable Guest,
First of all we would like to thank you very much for taking the time to post your experience and feedback to evaluate our services. Second of all we would like to convey our deepest apologies for the late reply due to an extreme makeover we made in all hotel service aspects in the following:
- All swimming pools were recently renovated in a very high standard that meet all guest expectations.
- Implementation of a complete and a professional standard which will definitely be convenient for all guests in all of our aspects.
- New staff members who ensure that our guests are enjoying memorable and unforgettable stay.
- We are delighted to invite you once again at your hotel Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh to taste the birthplace of luxury and to enjoy a memorable and unforgettable experience where all hotel teamwork will be delighted to be at your service. Once again we appreciate your valued confidence you have placed in Cleopatra Luxury Resort, and we are looking forward to welcoming you very soon.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 januari 2013

Detta hotell ligger en bit ifrån själva "centrum", men med taxi som är billigt tar det en kvart till Naama Bay som är Sharms "centrum". Nabq centrum finns en promenad iväg, ca 20 min.
Otroligt trevlig och hjälpsam personal. Lunch och middag finns för all inclusive och det är bra variation på maten.
Det som kan upplevas som störande är att flygplatsen ligger nära, många hotell i området ligger nära flygplatsen. Det var dock inget vi stördes av, vi vande oss snabbt vid ljudet.
Aktiviteter på hotellet varje dag, för både barn och vuxna.

Datum för vistelsen: januari 2013
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Resor2013
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Saleh S, Front Office Manager på Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018
Google-översättning

Dear Our Valuable Guest,
First of all we would like to thank you very much for taking the time to post your experience and feedback to evaluate our services. Second of all we would like to convey our deepest apologies for the late reply due to an extreme makeover we made in all hotel service aspects in the following:
- All swimming pools were recently renovated in a very high standard that meet all guest expectations.
- Implementation of a complete and a professional standard which will definitely be convenient for all guests in all of our aspects.
- New staff members who ensure that our guests are enjoying memorable and unforgettable stay.
- We are delighted to invite you once again at your hotel Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh to taste the birthplace of luxury and to enjoy a memorable and unforgettable experience where all hotel teamwork will be delighted to be at your service. Once again we appreciate your valued confidence you have placed in Cleopatra Luxury Resort, and we are looking forward to welcoming you very soon.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 januari 2013

Fint hotell med bra service, maten var varierad men kunde tendera att bli lite tråkig då dom ej var så duktiga på att krydda. Enda stora nackdelen med hotellet var att alla flygplan går rakt över så det kan uppfattas som störande.

Datum för vistelsen: januari 2013
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack AndreasJaresved
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Saleh S, Front Office Manager på Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018
Google-översättning

Dear Our Valuable Guest,
First of all we would like to thank you very much for taking the time to post your experience and feedback to evaluate our services. Second of all we would like to convey our deepest apologies for the late reply due to an extreme makeover we made in all hotel service aspects in the following:
- All swimming pools were recently renovated in a very high standard that meet all guest expectations.
- Implementation of a complete and a professional standard which will definitely be convenient for all guests in all of our aspects.
- New staff members who ensure that our guests are enjoying memorable and unforgettable stay.
- We are delighted to invite you once again at your hotel Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh to taste the birthplace of luxury and to enjoy a memorable and unforgettable experience where all hotel teamwork will be delighted to be at your service. Once again we appreciate your valued confidence you have placed in Cleopatra Luxury Resort, and we are looking forward to welcoming you very soon.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 december 2012

Just kommit tillbaka från en underbar semester. Hela familjien är supernöjda! Om du vill bli behandlad som en kung då ska man absolut välja detta hotellet
Stranden är jättebra , polerna också, det som är det viktigaste" glöm inte snorkel"! Det känns som att man simmar i en stor aqarium med alla dessa fiskar.
Maten var god, rummen var rena och fina!
Det som var det bästa med hotellet är att de har en super duktig animation team. Man kan välja att bara äta och lata sig i sin solsäng eller vara aktiv hela dagen. Från morgongympa , yoga vid solnedgången, waterpolo, olika aktiviteter till de små. Kort sagt man behöver inte lämna hotellet, du hittar allt på en och samma plats. Nästa år,samma vecka vet jag var vi kommer att befinna oss :) Hälsningar till allihopa, speciellt till Animation teamet, Shadi som gör jättegoda kokteler( bästa bartender i Sharm) , Halim , Mouhamed. Katja, Nastja, Karim, Oxo etc. Hälsningar från Bosnian famili ;)

Datum för vistelsen: december 2012
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
2  Tack Meri7
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Saleh S, Front Office Manager på Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2018
Google-översättning

Dear Our Valuable Guest,
First of all we would like to thank you very much for taking the time to post your experience and feedback to evaluate our services. Second of all we would like to convey our deepest apologies for the late reply due to an extreme makeover we made in all hotel service aspects in the following:
- All swimming pools were recently renovated in a very high standard that meet all guest expectations.
- Implementation of a complete and a professional standard which will definitely be convenient for all guests in all of our aspects.
- New staff members who ensure that our guests are enjoying memorable and unforgettable stay.
- We are delighted to invite you once again at your hotel Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh to taste the birthplace of luxury and to enjoy a memorable and unforgettable experience where all hotel teamwork will be delighted to be at your service. Once again we appreciate your valued confidence you have placed in Cleopatra Luxury Resort, and we are looking forward to welcoming you very soon.

Kind regards,
Saleh Swelam
Front Office Management
E-mail: fo.mgr@cleopatraluxurysharm.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen